پنجشنبه 19 آبان 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولين مهدهاي كودك الكترونيك ايران آغاز به كار كرد، ايرنا

اصفهان ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۸/۱۹‬

نخستين مهدهاي كودك الكترونيك ايران روز پنجشنبه در اصفهان آغاز به كار كرد.

اولين شهر اينترنتي كودكان و شبكه گسترده اطلاعاتي مهدهاي كودك با هدف گسترش كاربردهاي فناوري اطلاعات براي حضور در دولت الكترونيك استاني و ملي و با همكاري گروه" آفا" و سازمانهاي بهزيستي و مديريت و برنامه‌ريزي استان اصفهان راه‌اندازي شد.

در اين شبكه امكان ارتباط بهتر و سريعتر مديران ، مربيان ، والدين ، كودكان و مسوولين دستگاههاي دولتي با يكديگر در زمينه فعاليت مهدهاي كودك همراه با اطلاع رساني عمومي و خصوصي فراهم شده است.

در شبكه مهدهاي كودك الكترونيك ، علاوه بر اينكه هر مهد داراي يك" وب سايت" مخصوص است امكان استفاده از سرويسهايي مانند اطلاع رساني، تبادل پيام، نظرسنجي، ارتباط والدين و پرونده الكترونيكي كودكان وجود دارد.

مدير كل بهزيستي استان اصفهان در مراسم افتتاح مهدهاي كودك الكترونيك گفت: مقوله فناوري اطلاعات و ارتباطات، به يك پديده تحول ساز در جامعه بشري تبديل شده و بصورت يك اصل انكارناپذير درآمده است.

" عباسعلي ترابي " افزود: در زمان حاضر فناوري اطلاعات و ارتباطات يك الزام است و بايد در اين زمينه سرمايه‌گذاريهاي كلان كرد.

وي تصريح كرد: يكي از حساسترين بخشها در استفاده از ‪ ،ICT‬بخش مربوط به كودكان است لذا بايد برنامه‌هاي مناسبي را در اين مورد اجرا كنيم.

ترابي با اشاره به طرح مهدهاي كودك الكترونيك گفت: اين طرح در مرحله اول بين سه مهدكودك منتخب اجرا شده و در مراحل بعدي بين ‪ ۹۲۶‬مهدكودك در استان اصفهان و سرانجام به صورت ملي فعال خواهد شد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدير اجراي پروژه مهدهاي كودك الكترونيكي نيز در اين مراسم با تاكيد بر اينكه در عصر اطلاعات به سر مي‌بريم و تاخير در همراه شدن با اين عصر عواقب خطرناكي دارد، گفت: اگر كودكان ما درست هدايت شوند حضور و رقابت ما در حوزه فناوري اطلاعات مشكلي نخواهد داشت.

" مسعود باطني " اظهار داشت: در اين طرح كه در سه فاز اجرا مي‌شود، ايجاد بستر مناسب جهت تبادل اطلاعات بين سازمان بهزيستي، مهدهاي كودك ، والدين و سازمانهاي مرتبط ، ترويج فرهنگ استفاده از اين بستر آماده و ارائه خدمات الكترونيك بيشتر به مهدهاي كودك از طريق شبكه پيگيري مي‌شود.

شبكه مهدهاي كودك الكترونيك ايران بر روي آدرس اينترنتي ‪WWW.MAHD.IR‬ قرار دارد.





















Copyright: gooya.com 2016