جمعه 16 دی 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دوربين ديجيتالي جديد با استفاده از دو لنز مجزا عكسهاي بي‌نظير خلق مي‌كند، ايرنا

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۰/۱۵‬

يك شركت توليدكننده دوربين‌هاي ديجيتالي محصول جديدي ارايه كرده است كه با برخورداري از دو لنز مجزا، به كاربر امكان مي‌دهد به طور هم زمان از يك منظره دو عكس با بزرگنمايي‌هاي متفاوت تهيه كند.

به گزارش سايت اينترنتي "نيوزفكتور"، دوربين ديجيتالي "ايزي‌شر وي‪"۷۵۰‬ "‪ "EasyShare V570‬شركت "كوداك"، داراي يك لنز ‪ ۲۳‬ميلي‌متري "وايد" و يك لنز با قابليت بزرگ نمايي اوپتيكال ‪ ۵‬برابر است.

علاوه بر برخورداري از دو لنز مجزا، دوربين ديجيتالي جديد "كداك" به فناوري‌هاي متنوع، از جمله قابليت يكي كردن خودكار سه عكس مجزا از يك منظره براي پديد آوردن يك تصوير با گستره ديد ‪ ۱۸۰‬درجه‌اي از همان منظره تجهيز شده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دوربين جديد "كداك" مي‌تواند علاوه بر عكسبرداري، به ضبط ويديو با كيفيت ‪ ۳۰‬فريم در هر ثانيه و با فرمت ويديويي ‪ MPEG-4‬بپردازد به طوري كه كاربر مي‌تواند هر فريم از ويديوي ضبط شده را نيز به صورت يك عكس ديجيتالي مجزا در اختيار داشته باشد.

دوربين "ايزي‌شر" داراي يك نمايشگر كريستال مايع ‪ ۲/۵‬اينچي است و شركت "كداك" بهاي آن را ‪ ۳۹۹‬دلار تعيين كرده است.

كارشناسان عقيده دارند شركت "كداك" كه با كاهش چشمگير فروش دوربين‌هاي عكاسي غير ديجيتالي و فيلمهاي اين دوربين‌ها در سال ‪ ۲۰۰۲‬به شدت متضرر شده بود هم‌اكنون با ارايه دوربينهاي ديجيتالي با فناوري‌هاي متنوع، بار ديگر به روزهاي اوج خود بازگشته است.





















Copyright: gooya.com 2016