دوشنبه 17 بهمن 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وب سايت اينترنتي جديد ده هزار ايده برتر را تبليغ مي‌كند، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۱/۱۷‬

يك شركت تبليغاتي وب سايت اينترنتي جديدي را با عنوان "ده هزار ايده درخشان" راه‌اندازي كرده و به فروش فضاي اين وب سايت به افراد و موسساتي كه خواهان تبليغ ايده خود هستند، روي آورده‌است.

به گزارش سايت اينترنتي "اينترنت نيوز"، وب سايت جديد با آدرس اينترنتي "‪ ،"www.TenThousandBrightIdeas.com‬توسط موسسه تبليغاتي "اين تاچ مديا گروپ" در آمريكا راه‌اندازي شده‌است و علاقه‌مندان مي‌توانند با پرداخت ‪ ۵۰۰‬دلار، ايده خود را در اين وب سايت به ثبت رسانده و تبليغ كنند.

به گفته "لورا بترلي" مدير شركت "اين تاچ"، او و همكارانش براي راه‌اندازي وب سايت "ده هزار ايده درخشان" از وب سايت معروف "هوم پيج يك ميليون دلاري" الهام گرفته‌اند.

وب سايت "هوم پيج يك ميليون دلاري"(‪(www.MillionDollarHomePage.com‬ حدود شش ماه قبل توسط يك دانش‌آموز انگليسي به نام "الكس تو" راه‌اندازي شده بود. "الكس" صفحه اصلي وب سايت خود را به يك ميليون خانه كوچك(پيكسل) تقسيم كرده و هر خانه كوچك را به بهاي يك دلار به افرادي كه خواهان تبليغ محصولات و يا خدمات خود بودند فروخته بود.

وي با كمك اين ايده جالب موفق شد در كمتر از ‪ ۵‬ماه با فروش تمامي يك ميليون پيكسل موجود در صفحه اصلي وب سايت خود، به مبلغ يك ميليون دلار دست پيدا كند. وب سايت "هوم پيج يك ميليون دلاري" در حال حاضر مملو از تبليغات ريز و رنگارنگ است و ايده جالب "الكس" به شدت مورد توجه كارشناسان اينترنتي قرار گرفته‌است.

هم‌اكنون شركت "اين تاچ" نيز با بهره‌گيري از همين تفكر، وب سايت جديدي را با عنوان "ده هزار ايده جالب" راه‌اندازي كرده كه كاربران مي‌توانند از آن براي تبليغ ايده‌هاي خود استفاده كنند و از زمان راه‌اندازي وب سايت در هفته گذشه تاكنون، يكصد "ايده جالب" در اين وب سايت به ثبت رسيده‌است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته "بترلي" مدير شركت "اين تاچ"، ايده‌هايي كه در اين وب سايت ثبت مي‌شوند به صورت يك جمله خلاصه در صفحه اصلي وب سايت به نمايش در مي‌آيند كه درحقيقت لينكي به سايت اصلي مربوط به آن ايده هستند و هرچه بازديدكنندگان بيشتري روي يك ايده كليك كنند، آن ايده نيز با ابعاد بزرگتري در وب سايت به نمايش درخواهد آمد.

"بترلي" اعلام كرد كه او و همكارانش قبل از قبول درخواست ثبت هر ايده جديد در وب سايت، آن ايده را از لحاظ جالب بودن مورد بررسي قرار داده و سپس مورد به ايده‌هاي موجود در وب سايت اضافه مي‌كنند.





















Copyright: gooya.com 2016