چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ظاهر وب سايت اصلي "ياهو" دگرگون مي‌شود، ايرنا

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۲/۲۷‬

شركت "ياهو" از روز سه‌شنبه بازديد از طراحي جديد وب سايت اصلي خود را براي كاربران اينترنت ممكن كرد تا همچنان موقعيت اين پورتال اينترنتي را به عنوان پربازديدكننده‌ترين وب سايت اينترنت حفظ كند.

به گزارش خبرگزاري آسويشتدپرس، ظاهر جديد وب سايت "ياهو" كه در ابتدا در آمريكا و اروپا و در آدرس اينترنتي "‪ "www.yahoo.com/preview‬قابل مشاهده خواهد بود، به گونه‌اي طراحي شده كه نياز كاربر به بازديد از صفحات مختلف براي دستيابي به مواردي نظير وضعيت جوي، ايميل و يا موسيقي را كاهش داده و به علاوه منوهاي كارامدي نيز بدان افزوده شده است.

يكي از ويژگي‌هاي جديد پورتال "ياهو" كه از سال ‪ ۲۰۰۴‬تاكنون بدون تغيير مانده بود، گزينه‌اي به نام "‪ "Yahoo Plus‬است كه گلچيني از آداب و رسوم ‪ ۴۰۲‬ميليون كاربر اين سايت در نقاط مختلف جهان را نمايش مي‌دهد.

شركت "ياهو" درحالي اقدام به تغيير شكل وب سايت خود كرده است كه در زمينه جذب هرچه بيشتر ترافيك اينترنتي همچنان با پورتالهاي اينترنتي رقباي ديرينه‌اي نظير "ام اس ان"، "اي او ال" و "گوگل" و همچنين وب سايتهاي اجتماعي نظير "ماي‌اسپيس" رقابت مي‌كند.

تغييرات جديد اعمال شده در وب سايت اصلي "ياهو"، مهمترين تغييراتي هستند كه از زمان معرفي اين وب سايت در سال ‪ ۱۹۹۴‬توسط دو دانشجوي دانشگاه "استنفورد" به نامهاي "جري يانگ" و "ديويد فيلو"، در آن ايجاد شده‌اند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته كارشناسان شركت تحقيقات اينترنتي "ژوپيتر"، ظاهر پورتال "ياهو" در اين اواخر بيش از حد گسترده و تاحدودي قديمي به نظر مي‌رسيد، اما ظاهر جديد اين سايت تميز، مرتب و مدرن است.

پورتال اصلي شركت "ياهو" همچنان پربازديدكننده‌ترين وب سايت اينترنت است به طوري كه تنها در ماه آوريل گذشته اين وب سايت ‪ ۳۱/۲‬ميليارد بار مورد بازديد كاربران اينترنت قرار گرفته است.





















Copyright: gooya.com 2016