پنجشنبه 18 خرداد 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مانيتورهای جديد سامسونگ با سريعترين زمان پاسخگويی، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۳/۱۸‬

مانيتور جديد سامسونگ با نام ‪ BF ۱۷۵۰‬كه در اندازه ‪ ۱۷‬اينچ ساخته شده و در ايران نيز عرضه شده است ركورد زمان پاسخگويي را در جهان از آن خود ساخت.

اين مدل از مانيتور داراي قاب بسيار باريك و چيپ‌هاي ‪ RTA‬است كه باعث كاهش زمان پاسخگويي معادل ‪ ms ۲‬مي‌شود.

تكنولوژي ‪ RTA‬در مانيتورهاي سامسونگ باعث تقويت مدت زمان پاسخگويي در قسمت رنگ خاكستري كه بيشتر مورد استفاده براي بازيها و تصاوير متحرك مي باشد ، شده است .

همچنين ‪ RTA‬باعث از بين بردن سايه‌هاي تصاوير متحرك نمايش داده شده ، مي شود كه موجب وضوح كامل تصاوير مي‌گردد و از هرگونه آسيب چشمي جلوگيري مي كند.

در حال حاضر در صنعت ‪ LCD‬زمان پاسخگويي بعنوان مهمترين عامل در محصولات تصويري به شمار مي‌رود.

زمان پاسخگويي كه مهمترين شاخصه ‪ LCD‬بشمار مي‌رود همان زمان مورد نياز براي خاموش و روشن شدن سلولهاي كريستالي است و به مفهوم ديگر، زمان پاسخگويي فاصله زماني بين روشن‌ترين رنگها تا تيره‌ترين رنگها ( سفيد تا سياه ) است كه در زمان استفاده ‪ LCD‬براي ديدن تصاوير نوشتاري و يا صفحات وب بسيار موثر است .




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در حاليكه زمان پاسخگويي در نمايش تصاوير متحرك و يا بازيها كه داراي طيف رنگي متفاوت مي‌باشند محسوس نمي‌باشد ، با اين وجود اين زمان براي رنگهايي مياني مانند خاكستري اهميت خاصي پيدا كرده است و يكي از عوامل مهم در نمايش تصاوير چند رسانه ايي از جمله بازيها و فيلم‌ها شده است .

سامسونگ براي اولين بار در ابتداي سال ‪ ۲۰۰۵‬مانيتورهايي با زمان پاسخگويي ‪ ms ۸‬و پس از آن در ژوئن ‪ ۲۰۰۵‬مانيتورهايي با زمان پاسخگويي ‪۴‬ ‪ ms‬ارائه نمود و در هرحال حاضر با عرضه مانيتورهايي با بالاترين زمان پاسخگويي ‪ ms ۲‬ركورد در اين زمينه را در سراسر جهان از آن خود ساخته است.





















Copyright: gooya.com 2016