شنبه 5 اسفند 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفت ميليون نفر در ايران از اينترنت استفاده می کنند، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

در سال ۲۰۰۷ يک ميليارد نفر در جهان به اينترنت دسترسی دارند که از اين تعداد ۷ ميليون نفر در ايران به سر می‌‏برند.
به گزارش ايلنا، دکترکوثری، مدير گروه ارتباطات دانشگاه تهران، در کارگاه آموزشی خانواده و نهادهای رقيب که در فرهنگسرای خانواده برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق، گفت: بايد نوع نگاهمان را در تکنولوژی‌‏های ارتباطی عوض کرده و نبايد ديدگاه ابزاری داشته باشيم.
وی، به وجهه ارتباطی، خبری، آموزشی و سرگرمی اينترنت به عنوان کاربردهای اساسی اينترنت اشاره کرد و گفت: جذابيت در اينترنت باعث اعتياد شده و بيشترين مخاطبان اينترنت، علامندان به ايميل و چت کردن هستند.

دکتر کوثری، افزود: در ابتدا ممکن است کاربر اينترنت منزوی شود؛ اما پس از مدتی اين انزوا تمام شده و کاربر مجددا به جامعه بازمی‌‏گردد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی، به جنبه‌‏های مثبت و منفی بازی‌‏های کامپيوتری اشاره کرد و گفت: اين بازی‌‏ها در رشد روانی، اجتماعی و عقلانی کودکان تاثير به سزايی داشته و فرصت‌‏های مناسبی را برای کودکان فراهم می‌‏سازد؛ ولی ترويج فرهنگ مصرف‌‏گرايی، خشونت، انزوا، ايجاد استرس وتيک‌‏های عصبی از جمله آثار منفی استفاده از بازی‌‏های کامپيوتری است که در کودکان تاثير منفی ايجاد می‌‏شود.
مدير گروه ارتباطات دانشگاه تهران، در پايان توضيحاتی پيرامون پيام کوتاه ارايه کرد و افزود: ۸۰ درصد از دارندگان موبايل از دريافت پيام کوتاه خوشحال شده وگيرندگان پيام کوتاه احساس می‌‏کنند مورد توجه قرار گرفته‌‏اند.





















Copyright: gooya.com 2016