چهارشنبه 19 دی 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمونه‌ اوليه‌ سرويس ايميل جديد ياهو به نمايش درآمد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتی -فناوری اطلاعات


نمونه‌ی اوليه‌ی نسخه‌ی جديد ياهو ميل، برای نخستين بار از سوی مدير اجرايی ياهو در نمايشگاه محصولات الکترونيکی مصرف‌کنندگان لاس وگاس در معرض ديد عموم قرار گرفت.

به گزارش سرويس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ياهو به دنبال جبران عقب ماندگی خود از رقبايی چون گوگل، فيس بوک و مای اسپيس است تا مخاطبان زيادی را برای جست‌وجوی وب، تبليغات و شبکه‌ی اجتماعی به‌دست آورد.

ياهو قصد دارد فراتر از چند صد ميليون نفری کاربری که پيش از اين ياهو کام را نقطه آغاز خود در اينترنت برگزيده‌اند، پيش رود و طراحی نسخه‌ جديد ياهو ميل نيز در اين راستا و به عنوان تحکيم نقش ياهو به عنوان نقطه شروع کاربران اينترنت صورت می‌گيرد.

جری يانگ با نمايش نسخه‌ی جديد ياهو ميل، سرويسی را که با داشتن ۲۵۰ ميليون کاربر در طيف وسيعی مورد استفاده است، نشان داد که ياهو ميل چگونه می‌تواند صندوق نامه هوشمندتر و بيشتر شبيه يک شبکه‌ی اجتماعی داشته باشد که بروزرسانی فعاليت‌های آنلاين يک کاربر را به دوستانش در کتاب آدرس ياهو ميل آن‌ها ارسال می‌کند.

به گفته‌ی يانگ، ياهو ميل جديد به جای اين که تنها ويژگی‌های ياهو را نشان دهد، می‌تواند در بردارنده‌ی سرويس‌های شرکت‌های ديگری مانند MTV ،eBay مای‌اسپيس و ديگر سرويس‌ها باشد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




يانگ که در ماه ژوئن به سمت مدير اجرايی ياهو منصوب شد، برای نشان دادن اين که چگونه می‌تواند رشد سرويس‌های موجود و تبليغات ياهو را افزايش بدهد، تحت فشار است.

ياهو روز دوشنبه به معرفی ويژگی‌های جديد استراتژی اينترنت تلفن همراه خود پرداخت که برای تسهيل کردن دسترسی کاربران به اينترنت از تلفن‌های همراهشان طراحی شده‌اند.

ياهو به برنامه‌نويسان خارج از اين شرکت اجازه می‌دهد ريزبرنامه‌هايی بسازند تا در سايت ياهو که از تلفن‌های همراه قابل دسترسی است قرار ‌گيرند.





















Copyright: gooya.com 2016