جمعه 28 دی 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اپل باريك ‌ترين لپ ‌تاپ جهان را به نمايش درآورد، ايسنا

apple_thin_notebook.jpg
رييس اپل، لپ‌تاپ فوق باريكي را كه ضخامت آن در ضخيم‌ترين قسمت ‌٩٣/١ سانتي‌متر و در باريك ترين قسمت ‌٤١/٠ سانتي‌متر است در نمايشگاه مك ورلد معرفي كرد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، لپ‌تاپ مك بوك اير به درايو نوري براي پخش CD و DVD مجهز نيست اما در عوض نرم‌افزاري در آن نصب شده كه به كاربران اجازه مي‌دهد DVDها و CDها را در رايانه‌هاي ديگري اجرا كنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين لپ‌تاپ فوق باريك كه اندازه صفحه آن ‌٣/١٣ اينچ است، به صفحه كي‌بورد كامل مجهز بوده، ‌٣٦/١ كيلوگرم وزن و باتري با پنج ساعت كاركرد دارد.

استيو جابز اعلام كرد كه فروش اين لپ‌تاپ با ‌١٧٩٩ دلار قيمت در عرض دو هفته آغاز مي‌شود.

او همچنين روي آوردن اپل به اجاره آنلاين فيلم‌ها را تاييد كرده و از اتحاد خود با شش استوديوي بزگر فيلم‌سازي از جمله سوني پيكچرز و يونيورسال به منظور اجاره آنلاين فيلم‌ها خبر داد.

كاربران مي‌تواند فيلم‌ها را بلافاصله بر روي اتصال اينترنتي پرسرعت مشاهده كنند يا پس از دانلود آن ‌٢٤ سات براي تماشاي آن فرصت دارند.

اين سرويس كه سه‌شنبه در آمريكا راه‌اندازي شد و به طور بين‌المللي تا اواخر سال جاري ميلادي راه اندازي مي‌شود، برروي رايانه‌هاي مكينتاش، ويندوز، آيفون، آي پاد و تلويزيون اپل كار مي‌كند.

جابز همچنين مدل ارتقا يافته آيفون را به نمايش گذاشت كه كاربران آن اكنون مي‌توانند موقعيت خود را بر روي نقشه‌هاي اينترنت مشخص كنند، به افراد متعددي به طور همزمان پيام كوتاه ارسال كنند و صفحه خانگي آيفون خود را سفارشي كنند.

جابز همچنين نرم‌افزار جديدي براي دستگاه پخش موسيقي آي‌پاد تاچ معرفي كرد كه به كاربران آن امكان مي‌دهد با استفاده از امكان اتصال بي‌سيم واي فاي، به‌جاي يك شبكه سلولاري، ايميل‌هاي خود را مشاهده و يا از امكان نقشه استفاده كنند.

به علاوه جابز محصول جديد به نام «تايم كپسول» را معرفي كرد كه به كاربران مكينتاش اجازه مي‌دهد بك آپ داده‌هاي خود را به صورت بي‌سيم بر روي اين درايو كه در ظرفيت‌هاي ‌٥٠٠ گيگابايت و يك ترابايت عرضه خواهد شد، ذخيره كنند.





















Copyright: gooya.com 2016