جمعه 3 اسفند 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مايکروسافت جزئيات نرم‌افزار کليدی خود را در اختيار رقبايش قرار می‌دهد، ايسنا


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتی -فناوری اطلاعات

مايکروسافت در اقدامی که تغيير مهمی برای اين شرکت محسوب می‌شود اعلام کرد: واسط سطح کاربردی و پروتکل‌های اختصاصی برخی از محصولات مهم خود از جمله ويندوز و آفيس را در اختيار شرکت‌های ديگر از جمله اجتماع اپن سورس قرار می‌دهد.

به گزارش سرويس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ مايکروسافت در راستای برطرف کردن نگرانی‌های رگولاتور آنتی تراست اتحاديه اروپا و شرکت‌هايی که به طور روز افزون به نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای متنوع متکی هستند، به اين حرکت مبادرت می‌کند.

مايکروسافت در يک کنفرانس خبری با حضور مقامات اجرايی رده بالا از جمله استيو بالمر، رييس اجرايی اين شرکت، اعلام کرد: در فن آوری و عملکرد تجاری خود تغييراتی می‌دهد تا سهولت تعامل نرم‌افزارهای خود با محصولات شرکا، مشتريان و رقيبانش را افزايش دهد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براساس اين گزارش، رييس اجرايی مايکروسافت اظهار کرد: اين اقدامات معرف گام مهم و تغيير قابل توجه در نحوه‌ی اشتراک اطلاعات اين شرکت در مورد محصولات و فن‌آوری‌هايش است.

با اين حال رگولاتور، اتحاديه اروپا با صدور بيانيه‌ای بدبينی خود را نسبت به پيشنهاد جديد مايکروسافت برای اشتراک اطلاعات بيشتر در مورد محصولات و فن‌آوری خود ابراز داشته و اعلام کرد: در گذشته چهار بيانيه مشابه از اين شرکت نرم‌افزاری مشاهده کرده و همچنين تاکيد کرد از هرگونه اقدام به سوی تعامل صادقانه استقبال و متابعت مايکروسافت از قوانين آنتی‌تراست را همچنان مورد بررسی قرار می‌دهد.





















Copyright: gooya.com 2016