یکشنبه 25 فروردین 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تولید اولین تلفن همراه داخلی با نرم افزار کاملا ایرانی، مهر

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان دفاتر خدمات ارتباطی از عرضه اولین تلفن همراه کشور با نرم افزار کاملا ایرانی خبر داد و گفت : این تلفن همراه طی یک تفاهم نامه میان انجمن صنفی کارفرمایان دفاتر خدمات ارتباطی و بخش تحقیقاتی وزارت صنایع به زودی عرضه خواهد شد.

زهیر طیب در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر به دیگر برنامه ها و اهداف این انجمن در سال جدید اشاره کرد و گفت: ما هم در سال 87 در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه هایی در طول سال خواهیم داشت که از مهمترین آنها همکاری ما با یکی از بخش های وزارت صنایع کشور در جهت تحقیق در تکنولوژی تلفن همراه است.

دبیر انجمن صنفی کار فرمایان دفاتر خدمات ارتباطی ادامه داد: قراردادی نیز با شرکت پست تحت عنوان اپراتور خصوصی پست منعقد کرده ایم که بر اساس آن خدمات ویژه ای به شهروندان به صورت on line ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان سال نوآوری و شکوفایی گفت: در سال جدید یکی از جلوه های نوآوری و شکوفایی نظام در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است چرا که با گسترش در حوزه IT و ارتباطات شهروندان خدمات شایسته تری از مسئولین و دولت دریافت می کنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دبیر انجمن صنفی کارفرمایان دفاتر خدمات ارتباطی افزود: یکی از اقدامات مهم در سال جاری در این حوزه تاکید هیئت دولت در بکارگیری از بانکداری الکترونیکی و سامانه های پرداخت الکترونیکی در اصناف است.

طیب اظهار داشت: با این روند و با تاکیداتی که در سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب شاهد آن هستیم باید مدیران وزارت ارتباطات و سایر بخش های مسئول در این حوزه با در نظر گرفتن ضرورت IT، روش های نوآوری و تحول آفرین را در پیش بگیرند و از روش های کهنه و ساختارهای فضایی منجمد و غیر نوین دوری گزینند.

وی اضافه کرد: با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور ایران می توانیم امیدوار باشیم که به جایگاه مناسب و در شان مردم برسیم.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان دفاتر خدمات ارتباطی در ادامه گفت: طی دو سال گذشته شاهد علاقه مندی دولت نهم به این حوزه هستیم ولی باید گفت که دامنه فعالیت ها از حوزه دولت فراتر بوده و شرکت های خصوصی عملکرد بهتری داشتند.

طیب اظهار امیدواری کرد، در سال جدید از فضای چند صدایی و فضای گفتگو و پاسخ بیشتر حمایت شود و از سرکوب کردن صداهای بخش خصوصی جلوگیری شود. همچنین به بخش خصوصی به مانند یک ستون اصلی در این حوزه نگاه شود تا شاهد کارنامه خوبی برای فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال جدید باشیم.





















Copyright: gooya.com 2016