دوشنبه 30 اردیبهشت 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف نيمه گمشده زندگی با آزمايش DNA! مهر

يک موسسه تحقيقاتی يک سرويس آنلاين را راه اندازی کرده است که با کمک آزمايش DNAو برپايه بررسی ژنها روح های همزاد را برای انتخاب شريک زندگی پيدا می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه Scientific Match به تازگی سرويس آنلاينی را راه اندازی کرده است که بر پايه DNA به جستجوی روح همزاد و نيمه گمشده افراد می پردازد.

اين موسسه دسامبر گذشته و با ايده "اريک هولزل" در بوستن آمريکا راه اندازی شد و قرار است اولين نتايج خود را در فوريه ۲۰۰۹ اعلام کند. هزينه ثبت نام در اين سرويس آنلاين همسريابی با تست DNA بيش از ۹۹۵ دلار است.

آلگوريتمی که اين سرويس از آن استفاده می کند امکان مقايسه ژنهای يک فرد را با DNA تمام افراد حاضر در ليست اين سايت را فراهم می کند و پس از ارزيابی، بيشترين سازگاريهای شيميايی و هارمونيهای بويايی را پيدا کرده و برپايه بيولوژی عشق شريک زندگی ثبت نام کنندگان را پيدا می کند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




براساس گزارش روزنامه لس آنجلس تايمز، اين سرويس به جای استفاده از قوانين جذب فيزيکی مثل زيبايی از تحقيقات ژنتيکی و به خصوص از فيزيولوژی شيميايی افراد بهره می گيريد. مهمترين مزيت اين تست همسريابی برپايه ژنها اين است که افرادی را که از نظر ژنتيکی علائم نهفته بيماريهای ارثی دارند انتخاب نمی کند.





















Copyright: gooya.com 2016