شنبه 8 تیر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استفاده از اينترنت بی سيم در خودروهای کرايسلر امکان پذير شد، مهر

شرکت خودروسازی کرايسلر اعلام کرد که روی خودروهای مدل جديد خود سيستمهای اتصال بی سيم به اينترنت را نصب می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، در آمريکا تاکنون تنها خودروهای کلاس لوکس مجهز به اينترنت بی سيم بودند اما اکنون شرکت کرايسلر اعلام کرده است که روی تمام خودروهای "کرايسلر ۲۰۰۹" که تا چند هفته آينده وارد بازار می شوند امکان دسترسی به اينترنت با سيستم بی سيم وجود دارد. به اين ترتيب دارندگان اين خودروها می توانند می کنند برای مثال از داخل خودروی خود ايميل ارسال کنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته مقامات اين شرکت خودروسازی، خودروهای جديد "کرايسلر ۲۰۰۹" مجهز به سيستمی با عنوان UConnect web هستند که امکان ورود به اينترنت بی سيم را فراهم می کند.

با انتشار اين خبر پليس راهنمايی و رانندگی آمريکا مخالفت صريح خود را با اين سيستم اعلام کرد. به گفته پليس در شرايطی که مکالمه با تلفن همراه هنگام رانندگی خطرناک است کار با رايانه در هنگام رانندگی يک جنابت بزرگ به شمار می رود.

اين درحالی است که مقامات کرايسلر تاکيد کرده اند که سيستم UConnect web تنها برای سرنشينان و به خصوص برای افرادی است که در صندليهای عقب نشسته اند و راننده تنها زمانی مجاز به استفاده از اينترنت است که توقف کرده باشد.

براساس گزارش لس آنجلس تايمز، سيستم UConnect web در حدود ۵۰۰ دلار (۳۱۸ يورو) با هزينه اشتراک ماهانه در حدود ۳۰ دلار (۱۹ يورو) قيمت خواهد داشت.

اولين مدلهای خودروهای جيپ، دوج و کرايسلر مجهز به اين سيستم بی سيم از ماه آگوست وارد بازار می شوند.





















Copyright: gooya.com 2016