شنبه 9 شهریور 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خريداری يک شرکت مقايسه‌ قيمت توسط مايکروسافت، ايسنا


مايکروسافت با هدف رونق بخشيدن به جست و جوی اينترنت و تجارت الکترونيکی خود در اروپا، گرين فيلد آنلاين،‌ صاحب وب‌سايت مقايسه‌ی قيمت ciao.com را با پرداخت ‌٤٨٦ ميليون دلار خريداری می‌کند.

به گزارش سرويس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مايکروسافت که پيشنهاد ‌٥/٤٧ ميليارد دلاری‌اش برای خريد ياهو در اوايل سال جاری ميلادی شکست خورد با به‌دست گرفتن کنترل اين شرکت قصد دارد پلت‌فرم لايوسرچ خود را تقويت کند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




طبق جديدترين آمار منتشر شده توسط کام اسکار، جست‌وجوی اينترنت تحت اختيار گوگل است که ‌٦٢ درصد از بازار جست‌وجوی جهان و ‌٧٩ درصد بازار جست و جو در اروپا را در اختيار دارد.

مايکروسافت با داشتن دو درصد سهم در اروپا و ‌٩ درصد در جهان پس از گوگل و ياهو قرار دارد؛ در اروپا نيز اين شرکت پايين‌تر از سايت حراج آنلاين eBay و سايت روسی ياندکس رتبه بندی شده است.

سايت Ciao.com توصيه‌هايی در مورد خريد کالاها ‌به‌ويژه خريد محصولات الکترونيکی شخصی ارايه کرده و کاربران را تشويق می‌کند برای تبادل نظرات به شبکه‌ای از کارشناسان خريد بپيوندند؛ اين سايت از تجارت الکترونيکی، کالاهای مرجوعی و فروش تبليغات درآمد کسب می‌کند.

مايکروسافت اعلام کرده برای فروش بخش اصلی گرين فيلد آنلاين که نظرات مصرف‌کنندگان را بررسی و نتايج را به محققان بازار می‌فروشد به يک خريدار مالی نام برده نشده موافقت کرده است؛ طبق پيش‌بينی اين شرکت نرم‌افزاری، هر دو قرارداد تا پايان سال ‌٢٠٠٨ نهايی خواهند شد.





















Copyright: gooya.com 2016