سه شنبه 7 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مردان طرفداران پر و پا قرص گشت و گذارهای اينترنتي، اعتماد

رويترز؛ نتايج حاصل از مطالعه جديد توسط محققان استراليايي نشان داد، در حالي که گشت وگذارهاي اينترنتي مهم ترين عامل در خوشحالي مردان به حساب مي آيد، بودن در کنار اعضاي خانواده بزرگ ترين عاملي است که مي تواند شادماني و خوشحالي را براي خانم ها به همراه داشته باشد. در اين مطالعه که با نام شاخصه خوشحالي انجام شد، 8500 استراليايي بين سنين 18 تا 64 سال شرکت کردند و در پايان مشخص شد که استراحت کردن محبوب ترين بهانه براي گذران وقت بوده و فعاليت هاي بدني کمتر از ديگر بخش ها مورد توجه قرار گرفته است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بيش از نيمي از مرداني که در اين نظرسنجي شرکت کرده بودند، اعلام کردند خوشحالي و شادماني آنها مربوط به زماني است که در سايت هاي اينترنتي گشت و گذار مي کنند، بازي هاي آن لاين را انجام مي دهند يا از ابزارها و امکانات شبکه هاي اجتماعي نظير سايت Facebook استفاده مي کنند. در مقابل، 39 درصد خانم ها نيز از استفاده از اينترنت و گشت و گذارهاي اينترنتي به عنوان ابزاري براي شادماني خود ياد کرده اند. در اين بررسي، 55 درصد خانم ها اعلام کردند خوردن غذا و بودن در کنار اعضاي خانواده مهم ترين عاملي است که مي تواند باعث خوشحالي آنها شود که در اين زمينه، فقط 45 درصد مردان موافقت خود را اعلام کردند.

علاوه بر اين مشخص شد خانم ها بيش از آقايان از بودن در کنار حيوانات خانگي خود لذت مي برند. 48 درصد مردان و 40 درصد زنان از بودن در کنار دوستان خود لذت مي برند و خانم ها بيشتر از آقايان به خواندن کتاب، خوردن غذا در آرامش و دادن هديه به دوستان علاقه مند هستند. کارن فيليپس مديرعامل شرکتThe Leading Edge در اين رابطه گفت؛ «اين مطالعات مي تواند به شرکت هاي تجاري که قصد سرمايه گذاري هاي جديد را دارند، کمک هاي فراواني کند و به آنها علايق مردم را نشان دهد.»





















Copyright: gooya.com 2016