دوشنبه 4 تیر 1386

دفاع ايمن الظواهری، مرد شماره دو القاعده از حماس، ايلنا

مسلمانان جهان با دادن اسلحه و پول و حمله به منافع آمريکا و اسرائيل از حماس پشتيبانی کنند

تهران- خبرگزاری کار ايران


ايلنا، گروه بين‌‏الملل: مرد شماره دو سازمان تروريستی «القاعده» در يک نوار صوتی اينترنتی از مسلمانان سراسر جهان خواست تا از حماس پشتيبانی کنند.
آسوشيتدپرس گزارش داد: «ايمن الظواهری، معاون و مرد شماره دو سازمان «القاعده» روز دوشنبه در يک نوار صوتی اينترنتی از مسلمانان سراسر جهان خواست تا با دادن اسلحه و پول به حماس و حمله به منافع آمريکا و اسرائيل، از آن پشتيبانی کنند و نيز از گروه‌‏های شبه‌‏نظامی فلسطينی خواست تا با «جنگجويان مقدس» القاعده پس از تسلط بر غزه متحد شوند.»
بنا بر اين گزارش، پيام «ايمن الظواهری» که معاون ارشد «اسامه بن‌‏لادن» است، نشان از تغيير جهت عمده توسط القاعده دارد که در گذشته از حماس به خاطر تشکيل دولت ائتلافی با گروه فتح مورد حمايت آمريکا انتقاد کرده بود. کاملا مشخص است که اين نوار صوتی پس از کنترل غزه توسط حماس در ماه جاری تهيه شد و نشانگر واکنش فوری رهبری ارشد القاعده نسبت به رخدادها است. صحت آن را نمی‌‏توان تاييد کرد اما از وب‌‏سايتی که الظواهری پيش از اين پيام‌‏هايش را از طريق آن ارسال می‌‏کرد، منتشر شده است.
الظواهری از حماس خواست تا «قانون اسلامی» را در غزه به اجرا درآورد و به آنها گفت: «به دست آوردن قدرت هدف نيست، اما ابزاری برای اجرای کلام خدا در زمين است.»
وی افزود: «با مجاهدين در فلسطين متحد شويد و با همه مجاهدان در جهان در صورت رخ دادن حمله‌‏ای که مصری‌‏ها و سعودی‌‏ها انتظار می‌‏رود بخشی از آن باشند، متحد شويد. اين دو کشور قصد دارند برای قطع کنترل حماس بر غزه به آنجا حمله کنند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

الظواهری با خطاب به مسلمانان سراسر جهان گفت: «به حماس پول بدهيد، هرکاری می‌‏توانيد بکنيد تا محاصره آنان توسط صليبيون و رهبران عرب خائن را از ميان برداريد و عبور اسلحه از کشورهای همسايه را تسهيل کنيد.»

الظواهری افزود: «ما می‌‏توانيم آنان را با هدف قرار دادن منافع صليبيون و صهيونيست‌‏ها در هر جا که می‌‏توانيم، ياری دهيم.»

دنبالک: http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33568

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دفاع ايمن الظواهری، مرد شماره دو القاعده از حماس، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016