چهارشنبه 19 دی 1386

آشکار شدن نخستين نشانه‌ها از قاتلان بی‌نظير بوتو، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل


روز به روز بر تعداد شاهدان عينی که معتقدند مرگ بی‌نظير بوتو بر اثر اصابت گلوله بوده، افزوده می‌شود‌.

در گزارشی که از سوی سازمان اطلاعات پاکستان منتشر شده، اين افراد نام برده شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از پايگاه اينترنتی دی پرسه‌ آلمان، در حال حاضر در پاکستان نخستين نشانه‌ها از قاتلان بی‌نظير بوتو، رهبر حزب مخالف در پاکستان به دست آمده است.

خبرگزاری پاکستان خبر داد، مردی را که در عمليات انتحاری عليه بوتو شرکت داشت شناسايی کرده و خانه‌ی وی را در منطقه‌ای موسوم به اسوابی مورد تفتيش قرار داده است.

در اين ميان شمار شاهدان عينی نيز که گواهی شليک به بوتو را داده‌اند، رو به افزايش است.

يکی از پليس‌های پاکستان نيز که در هنگام اين عمليات حضور داشته اظهار کرده او مشاهده کرده است که چگونه يک مرد در حالی که عينک آفتابی به چشم داشته به بی نظير بوتو شليک کرده است.

اين پليس پاکستانی توضيح داد که تلاش برای دستگيری وغالب شدن بر اين مرد، با انفجار بمب متوقف شده است. اين پليس خود نيز در اين عمليات زخمی شده است.

اين ادعاها در حالی مطرح می شود که دولت پاکستان طی روزهای گذشته اثبات کرده بود که بوتو در اثر شليک گلوله فوت نکرده است بلکه علت مرگ او برخورد سر وی با سقف ماشين حامل وی بوده است.

در اين ميان به دنبال ادعاهای شاهدان عينی، سازمان اطلاعات پاکستان نيز اين طور اظهار کرده است که به رهبر حزب مخالف در پاکستان شليک شده و قبل از انفجار بمب مورد نظر، بی‌نظير بوتو وارد ماشين شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سازمان اطلاعات پاکستان در گزارشش مظنونان را نام برده است. طبق گزارش سازمان اطلاعات پاکستان، برای اين سوء قصد يک گروه تروريستی از وزيرستان مسوول شناخته شده‌ است. اين گروه از سوی مخالفان بوتو در اسلام‌آباد حمايت می‌شده‌اند.

واکنش مردم پاکستان نسبت به اخبار ضد و نقيض علل مرگ بوتو بسيار مو شکافانه بوده است.

حزب مخالف در پاکستان به رهبری نواز شريف توضيح داد: همه‌ی اينها بی معنی است و تنها تلاشی برای مخفی نگه داشتن واقعيت به شمار می‌رود.

دنبالک: http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35543

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آشکار شدن نخستين نشانه‌ها از قاتلان بی‌نظير بوتو، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016