شنبه 20 بهمن 1386

يك مقام آمريكايي: ملا عمر و بن لادن در پاكستان مخفي شده‌اند، ايسنا

يك مسوول دولت آمريكا اعلام كرد: رهبران دو گروه طالبان و القاعده و در راس آنها ملاعمر و اسامه بن لادن در مناطقي از پاكستان مخفي شده‌اند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از سايت اينترنتي الجزيره، اين مسوول آمريكايي كه خواست نامش فاش نشود اظهار داشت: ملاعمر رهبر طالبان و ديگر رهبران اين گروه در شهر كويته در ايالت بلوچستان واقع در جنوب غرب پاكستان در همجواري افغانستان مستقر هستند.

وي افزود: رهبران طالبان از مخفيگاه‌هاي خود عمليات تروريستي در افغانستان را صورت مي‌دهند و در اين مناطق داراي مجلس شورا و رهبري استراتژيك هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين مقام هم چنين گفت: اسامه بن لادن رهبر القاعده و ايمن الظواهري فرد شماره دو القاعده به اضافه ديگر رهبران اين گروه نيز در خاك پاكستان هستند و دقيقا در مناطق قبيله نشين در همجواري مرزهاي افغانستان مستقر هستند.

اين در حالي است كه مقامات پاكستاني بارها حضور ملاعمر و اسامه بن لادن را در خاك اين كشور رد كرده‌اند.

از سوي ديگر، پايگاه اينترنتي المحيط گزارش داد: بر اساس يك آيين نامه مصري معروف كه مربوط به امور مقاومت و اشغال است،‌ از تمام "علماي اسلام" خواسته شده است تا با اسامه بن لادن رهبر القاعده به مناظره بنشينند!

بر اساس اين آيين نامه كه موسوم به "مقاومت امروز" است، درخواست شده تا با اسامه بن لادن در پي اظهارات عمر بن لادن پسر اسامه بن لادن كه خواستار مذاكره با همه "علماي اسلام" شده بود مذاكره كنند.

دنبالک: http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35869

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يك مقام آمريكايي: ملا عمر و بن لادن در پاكستان مخفي شده‌اند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016