سه شنبه 20 تير 1385

منيژه حکمت "اين سه زن" را با حضور هديه تهرانی و پگاه آهنگرانی کليد می زند، سينمای ما

سينمای ما - فيلم سينمايی اين سه زن به کارگردانی و تهيه کنندگی منيژه حکمت پس از دريافت پروانه ساخت با حضور هديه تهرانی و پگاه آهنگرانی اوايل شهريور ماه کليد می خورد.
منيژه حکمت نويسنده و کارگردان سينما گفت: فيلم سينمايی «اين سه زن» پروژه سنگينی است و پيش بينی می شود فيلمبرداری اين فيلم سه ماه به طول انجامد. وی با بيان اينکه برای انتخاب لوکيشين های اين فيلم تمام ايران را گشته‌ايم، تصريح کرد: پس از دريافت پروانه ساخت فيلمبرداری اين فيلم را از اوايل شهريور ماه در تهران و شهرستانها آغاز خواهيم کرد. اين کارگردان سينما به حضور بازيگران مطرح سينما در فيلم سينمايی «اين سه زن» اشاره کرد و افزود: تا کنون حضور بازيگرانی چون: هديه تهرانی، مريم بوبانی، پگاه آهنگرانی و نازنين آقا احمدی دراين فيلم قطعی شده است و با آنها قرار داد بسته ايم. منيژه حکمت با اشاره به اينکه، «اين سه زن» نام موقت اين فيلم است٬در خصوص داستان آن گفت:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فيلم زندگی سه نسل از مردم جامعه را به تصوير خواهد کشيد که تلاش می کنند،‌يکديگر را پيدا کنند. فيلمنامه فيلم توسط نغمه ثمينی، به نگارش در آمده است و مديريت فيلمبرداری اين فيلم بر عهده داريوش عياری خواهد بود. مراحل پيش توليد اين فيلم نزديک به سه ماه به طول انجاميده و کار مشاوره فيلم بر عهده داريوش عياری و کامبوزيا پرتوی است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30878

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منيژه حکمت "اين سه زن" را با حضور هديه تهرانی و پگاه آهنگرانی کليد می زند، سينمای ما' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016