سه شنبه 14 مهر 1383

"محمدي "، فرماندار وقت تبريز: چهارمين طبقه از مستضعفين در ايران شکل گرفته است، پيمان پاک مهر

پيمان پاک مهر روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel,fax:0098 411 5531723


تبريز نيوز:سرويس سياسي : مراسم معارفه معاون سياسي استانداري آذربايجان شرقي و فرماندار جديد تبريز در شوراي اداري استان با حضور معاون سياسي وزارت کشور ، استاندار و مسيولين لشگري و کشوري برگزار شد .

"اروجعلي محمدي" ، فرماندار وقت تبريز طي سخناني،با انتقاد از نحوه رسيدگي به امور معيشتي و اقتصادي مردم و نقش آن در کاهش مشارکت در اداره امور سياسي گفت: بقاي جمهوري اسلامي منوط به احترام به آراي مردم است .با شعار نمي شود اين نظام را حفظ کرد .من به شدت از وضعيتي که مردم در آن قرار دارد نگران هستم ما با بحران مشارکت در نظام سياسي مواجه هستيم حدود ۸۰ درصد مردم حوزه انتخابيه تبريز در انتخابات مجلس هفتم شرکت نکردند اين يک هشدار جديست و پيام خاصي دارد.

" محمدي" افزود: مردم به مثابه آجرهاي ساختمان يک کشور هستند ، مگر مي شود به آن ها بي اعتنا بود ؟ کاهش در آمدسرانه اين مردم را به تنگ آورده و کلافه نموده است . فقر در کشور گسترش بي مهابايي يافته است ما در زمان رژيم سابق داد مي زديم که چرا مردم مستضعف هستند .حالا طبقه چهارمي از مستضعفين در جامعه به وجود آمده و روز به روز بيشتر مي شود

وي گفت:امام(ره)،فرموده بود اين انقلاب مستضعفين است . حالا اين طبقه مستضعف را يواشکي حذف کرديم شد " اقشار آسيب پذير". حالا ما به اين مستضعفين و اقشار آسيب پذير چه کار کرديم ؟ با پول کم و منابع که نمي شود کشور را اداره کرد برابر آمار هاي منتشره ۳۴ درصد مردم افسردگي پيدا کردند

فرماندار وقت تبريز ، با ذکر نمونه هايي از بحران معيشتي مردم و مراجعين که در طول خدمت خود شاهد آن بوده گفت:مردم با سيلي صورت خود را قرمز نگه داشته اند . شهروندي به دفترم آمد و گفت کليه ام را فروختم تا پيکاني کهنه براي مسافر کشي بخرم ولي امروز با منع تردد اين خودرو مواجه شدم ،حالا چه خاکي به سرم بريزم؟ همچنين زن مسني مراجعه و اظهار داشت ،شوهرم مريض است و من مجبور به رخت شوري در منازل مردم هستم .ولي حالا به دليل شکستن دستم توان کار و رخت شوري ندارم و به خاطر نپرداختن قبوض آب،برق و گاز با وجود بيماري خود و همسرم آب، برق و گاز را قطع کرده اند اين ها يکي دوتا نيستند اين قبيل افراد به صورت روزانه و مستمر به اينجانب مراجعه مي کردند و پاياني نداشت .

"محمدي "، تصريح کرد:بايد درآمد سرانه مردم افزايش يابد و راه حل آن مردم سالاري در داخل و جهانگرايي در خارج با جذب سرمايه هاي ايرانيان خارج نشين و داخلي است. ايرانيان خارج از کشور ۸۰۰ ميليارد دلار سرمايه دارند چه کسي بايد شرايط را براي ورود آن ها به ايران را بايد فراهم کند ؟

در پايان اين مراسم " محمدي " فرماندار وقت تبريز با آغوشي پر از هدايا و گل هاي تقديمي از سوي فعالين حقوق بشر ، خبرنگاران و مسيولين دولتي تبريز را به قصد مغان ترک گفت

"محمدي " ، از سوي وزير جهاد و کشاورزي به سمت مدير عامل بزرگترين قطب کشاورزي خاورميانه (مغان) با حدود هفت هزار کارمند و دستاندرکار ، انتخاب شده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آگاهان سياسي از "اروجعلي محمدي "، رييس جبهه مشارکت استان اردبيل ، به عنوان مديري وفادار به اصلاحات و از فعالين حقوق بشر و مدافع آزادي اطلاع رساني نام مي برند.

در اين جلسه دکتر کريم عابدي و اروجعلي محمدي صندلي معاونت سياسي استانداري و فرمانداري تبريز را به ترتيب به شهامت نيا و عبادي سپردند.

دنبالک:
http://akhbar.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12702

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"محمدي "، فرماندار وقت تبريز: چهارمين طبقه از مستضعفين در ايران شکل گرفته است، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016