یکشنبه 17 آبان 1383

تاكيد رييس‌جمهور در ديدار كميته‌ منتخب دانشگاه علم و صنعت بر پي‌گيري ريشه‌يي حوادث اخير، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

وزير علوم، تحقيقات و فناوري عصر روز يكشنبه به همراه كميته منتخب، اعضاي هيات علمي و هيات رييسه دانشگاه علم و صنعت با حجت‌الاسلام و المسلمين سيدمحمد خاتمي، رييس‌جمهور ديدار و گزارشي از حوادث ناگوار هفته گذشته اين دانشگاه ارايه كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ديدار رييس‌جمهور با ابراز تاسف عميق از حوادث هفته گذشته در دانشگاه علم و صنعت و اهانت به رييس دانشگاه و دانشگاهيان تاكيد كرد: دو برخورد براي اين حادثه تاسف‌انگيز و غير قابل باور لازم و ضروري است. يكي برخورد عاجل و سريع و در عين حال قاطع با عوامل و مسببان اين حادثه تلخ كه كميته انضباطي دانشگاه و وزارت علوم، تحقيقات و فناوري بايد با جديت اعمال و پيگيري كند و ديگري برخورد دورانديشانه و ريشه‌اي كه بايد عميق‌تر به مساله رسيدگي كند و به كمك دستگاه‌هاي ذي‌ربط و با اطلاعات و تحليل‌هاي صحيح به ناهنجاري‌هاي موجود پايان داده و نيز به تقويت مديريت دانشگاه‌ها و لوزم استقرار امنيت و برقراري آرامش در محيط‌هاي دانشگاهي بپردازد كه در هر دو مورد دستورات لازم ابلاغ شده است.

رييس جمهور در ادامه با تاكيد بر نياز دانشگاه‌ها به آرامش، براي جلوگيري از هر گونه سوءاستفاده از اين حوادث زشت، از دكتر صالحي رييس دانشگاه علم و صنعت خواست كه به محل فعاليت خود بازگردد.

خاتمي همچنين از استادان و اعضاي هيات علمي دانشگاه خواست كه در برگزاري كلاس‌هاي درست و عدم وقفه تحصيل دانشجويان بكوشند.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه اين جلسه دكتر توفيقي وزير علوم، تحقيقات و فناوري نيز گزارشي از اجراي دستورات قبلي رييس‌جمهور و پيگيري‌هاي كميته انضباطي دانشگاه براي برخورد با عوامل حادثه و نيز كميته‌ي منتخب وزراي دولت براي ريشه‌يابي و رسيدگي اصولي به اين مساله ارايه كرد.

همچنين در اين ديدار كميته منتخب دانشگاه علم و صنعت در گزارشي به رييس‌جمهور ديدگاههاي خود را در رابطه با برخوردهاي بسيار ناشايست با رييس اين دانشگاه بيان كردند.

كميته منتخب دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اين كه اكثر قريب به اتفاق اعضاي هيات علمي خواستار اعاده حيثيت از ساحت دانشگاه و همچنين رييس منتخب آن هستند، از رييس‌جمهور پيگيري جدي و قاطع در اين باره را خواستار شدند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14090

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تاكيد رييس‌جمهور در ديدار كميته‌ منتخب دانشگاه علم و صنعت بر پي‌گيري ريشه‌يي حوادث اخير، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016