سه شنبه 26 آبان 1383

تشكيل سومين جلسه دادگاه قتل‌هاي محفلي كرمان به صورت علني، ايسنا

قاضي دوستعلي:مشي ما بر روشن كردن زواياي اين پرونده است
فرمانده سپاه به عنوان مطلع در دادگاه حضور داشت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق اجتماعي
سومين جلسه دادگاه قتل‌هاي محفلي كرمان در شعبه 102 عمومي ـ جزايي اين استان به صورت علني تشكيل شد.

دوستعلي قاضي رسيدگي‌كننده به اين پرونده با اعلام اين مطلب به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: در جلسه‌ي امروز دادگاه، دفاعيات سلطاني و وكيل مدافع وي ادامه يافت و با توجه به اين كه اين متهم، ترغيب فرمانده سپاه كرمان در مبارزه با مظاهر فساد را از دلايل اقدام به چنين اعمالي عنوان كردند، فرمانده سپاه اين استان امروز به عنوان مطلع در جلسه دادگاه حضور پيدا كرده و مطالبي را بيان كرد.

قاضي رسيدگي كننده به اين پرونده اعلام كرد كه جلسه بعدي دادگاه روز پنج‌شنبه ساعت 9 تشكيل شد.

دوستعلي درباره‌ي اينكه آيا نعمت احمدي به عنوان وكيل مدافع برخي از اولياي دم اين پرونده امروز در دادگاه حاضر شده بود و مساله ممنوع‌الورود بودن وي به اين شهر مرتفع شده يا خير؟ تصريح كرد: از سوي دادگستري منعي براي ورود وي به پرونده و دادگاه وجود ندارد.

وي گفت: وكلاي شكات در جلسه‌ي اول شكايت خود را مطرح كردند و در حال حاضر هم بايد وكلاي متهمين به دفاع بپردازند.

دوستعلي درباره‌ي دلايل اطاله‌ي رسيدگي به اين پرونده خاطرنشان كرد: مشي ما بر اين قرار گرفته است كه با صبر و حوصله بتوانيم تمام زواياي اين پرونده را روشن كنيم و طولاني شدن آن هم در اين راستا و براي در جريان قرار گرفتن افكار عمومي است.

وي با بيان اين كه هنوز دفاعيات دو نفر از متهمان باقي مانده است، گفت: اگر اين دفاعيات و دفاعيات آخر در جلسه‌ي آينده دادگاه (پنج‌شنبه) اخذ شود، در مدت مقرر راي صادر مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين نعمت احمدي وكيل مدافع اولياي دم برخي از قربانيان قتل‌هاي محفلي كرمان نيز به خبرنگار حقوقي ايسنا گفت: روز پنج‌شنبه با توجه به امنيتي كه قاضي پرونده برقرار كرده است، در دادگاه شركت مي‌كنم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14476

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تشكيل سومين جلسه دادگاه قتل‌هاي محفلي كرمان به صورت علني، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016