جمعه 29 آبان 1383

شهمرادي پس از آزادي، از زندان به عنوان تجربه اي مهم براي فعالان سياسي ياد کرد و آن را سرمايه مبارزان راه آزادي خواند، ايلنا

به دنبال آزادي بنياد شهمرادي، اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه‌‏ همدان با وي ديدارکردند

تهران- خبرگزاري کار ايران

اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه بوعلي سينا و علوم پزشکي همدان به همراه عضو شوراي مرکزي دفترتحکيم وحدت به دنبال آزادي بنياد شهمرادي از فعالان دانشجويي همدان از زندان، با وي ديدار کردند.
به گزارش خبرنگار" ايلنا" در اين ديدار که روز چهارشنبه بيست و هفتم آبان ماه صورت گرفت، مجيد حاجي بابايي؛ عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت با تجليل از پايه هاي مقاومت شهمرادي ابراز اميدواري کرد: مقاومت و پايداري الگوي خوبي براي ساير فعالان سياسي باشد.
در اين ديدار اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاههاي همدان ضمن ابراز خرسندي از آزادي وي از نقش شهمرادي در فعاليت هاي سياسي در دانشگاه همدان قدرداني کردند.
در ادامه اين ديدار بنياد شهمرادي ضمن تشکر از تلاش اعضاي دفتر تحکيم وحدت و انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه همدان اقدامات آنان را از پشتوانه هاي خود براي مقاومت و پايداري ذکر کرد و گزارشي از روند آزادي خود ارايه کرد.
وي با اشاره به اين مطلاب که مسوولان زندان به اصرار از او مي‌‏خواستند که تقاضاي مرخصي کند و تا پايان ماه محکوميتش در آزادي باشد، افزود: من به آنها گفتم که تنها به آزادي را امضا خواهم کرد، شهمرادي همچنين از زندان به عنوان تجربه اي مهم براي فعالان سياسي ياد کرد و آن را سرمايه مبارزان راه آزادي خواند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است؛ دانشجويان دانشگاههاي همدان در نظر دارند، به پاس رشادت و پايمردي شهمرادي مراسم تجليل و بزرگداشتي براي وي در روز دوشنبه دوم آذرماه با حضور اعضاي شوراي مرکزي دفتر تحکيم برگزار کنند.

Copyright: gooya.com 2016