جمعه 29 آبان 1383

ابطحي: سياستمداران نبايد با نظرات شخصي در كارها دخالت كنند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
معاون حقوقي و پارلماني سابق رييس‌جمهور، گفت: حوزه سياست را بايد از حوزه‌ي مسايل شخصي جدا كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، به نقل از عضو كميته‌ي اطلاع رساني شاخه‌ي دانشجويي جبهه‌ي مشاركت، محمدعلي ابطحي طي سخناني تحت عنوان « زندگي در سايه‌ي سياست » در سيزدهمين نشست هسته‌هاي دانشجويي اين حزب اظهار داشت كه سياستمداران به يك واقعيت بيروني كمتر توجه دارند و آن آسايش و تفريح براي خود و خانواده‌شان است.

وي با تاكيد بر متعادل نگه‌داشتن جنبه‌هاي مختلف زندگي با بيان اينكه « در برخي مواقع تظاهر به ايثار و فداكاري براي كار، بيشتر از انجام آن كار است» گفت: برخي سياستمداران ادعاي نرفتن به تعطيلات را دارند كه عمل آن‌ها از دو حال خارج نيست يا به تعطيلات مي‌روند و چنين تظاهر مي‌كنند و يا اينكه رفتن آن‌ها به تعطيلات نشانه‌ي نرمال بودن آن‌ها نيست.

وي حوزه سياست را از حوزه زندگي شخصي متفاوت دانست و گفت: سياستمداران نبايد با نظرات شخصي در كارها دخالت كنند اما برخي مسايل سياسي را شخصي و مسايل شخصي را سياسي مي‌كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پاسخ به سوالي درباره‌ي امر به معروف خاطرنشان كرد كه جامعه‌ي اخلاقي امر به معروف دارد و معناي آن در واقع امر به آن چيزي است كه جامعه آن را به عنوان امري خوب مي‌شناسد.

ابطحي معتقد است كه برخي در شرايط فعلي به هر موضوع و حادثه‌اي برچسب غير اخلاقي مي‌زنند.

هسته‌هاي دانشجويي شاخه‌ي جوانان جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي هم‌چنين در اين نشست‌ با بررسي وقايع اخير دانشگاه علم و صنعت عاملان اين حادثه را محكوم كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14639

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابطحي: سياستمداران نبايد با نظرات شخصي در كارها دخالت كنند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016