دوشنبه 2 آذر 1383

رفسنجاني: مرجّح آن است فرد ديگري در مسئوليت رياست جمهوري باشد و ما كمك كنيم، ايلنا

"من صبر مي‌‏كنم اگر كساني با كفايت و با برنامه آمدند و مسئوليت را قبول كردند, طبيعي است از آنان حمايت خواهم كرد"

تهران- خبرگزاري كار ايران

شوراي مركزي جمعيت ايران فردا و خانه معلمان ايران صبح امروز با آيت‌‏الله هاشمي رفسنجاني ديدار و در مورد شرايط سياسي و بين‌‏المللي ايران و وضعيت نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت‌‏وگو كردند.

به گزارش ايلنا, رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار با ارائه تحليلي از وضعيت كنوني جامعه گفت: وضعيت آن گونه كه ترسيم مي‌‏شود, بغرنج و پيچيده نيست.
ايشان افزود: ايران اسلامي با داشتن ربع قرن تجربه و آزمودن چندين برنامه و داشتن سياست‌‏هاي كلي و سند چشم‌‏انداز راه روشن و مقدسي را در پيش دارد.
آيت‌‏الله هاشمي رفسنجاني در مورد حضور زنان در عرصه‌‏هاي سياسي و اجتماعي, اظهار داشت: زنان در نظام جمهوري اسلامي راه طولاني, عميق و سالمي را طي كردند و با اقدامات ريشه‌‏اي از جمله كسب علم و دانش و پرورش متخصصان, صاحب‌‏نظران و محققان در همه سطوح و رشته‌‏هاي مختلف, عرصه فعاليت براي آنان مهيا شده‌‏است و از نمونه‌‏هاي بسيار خوب دنيا مي‌‏باشند.
وي افزود: در جامعه ما به مثابه كشورهاي غربي با سياسي كاري و شعار به اين امر پرداخته نشده‌‏است بلكه بر اساس اعتقادات و باورهاي ديني عمل كرده و موفق هم بوده‌‏است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به دعوت از حضورش در صحنه انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري گفت: مكرراً گفته‌‏ام كه مرجّح آن است فرد ديگري در اين مسئوليت مهم و محوري باشد و ما كمك كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: من صبر مي‌‏كنم اگر كساني با كفايت و با برنامه آمدند و مسئوليت را قبول كردند, طبيعي است از آنان حمايت خواهم كرد.
به گزارش روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار خانم خسروي, دبيركل جمعيت ايران و آقايان شمس و هنرمندي از اعضاي شوراي مركزي جمعيت ايران فردا و خانه معلمان ايران هر يك به طور جداگانه گزارشي از شرايط كنوني جامعه و وضعيت نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ارائه كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14750

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: مرجّح آن است فرد ديگري در مسئوليت رياست جمهوري باشد و ما كمك كنيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016