سه شنبه 3 آذر 1383

جبهه‌ مشاركت و مجاهدين انقلاب بر روي كانديداتوري دكتر معين به توافق رسيده‌اند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - شيراز
سرويس سياسي

يك عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت، معتقد است: حضور كانديداهاي متعدد و ضعيف در انتخابات رياست جمهوري هزينه‌هاي سنگيني را بر ملت و كشور تحميل مي‌كند.

محمدعلي سعدايي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر معين را فردي توانا براي انتخابات رياست جمهوري دانست و افزود: سوابق پيش از انقلاب و پس از انقلاب دكتر معين و كار در دو دولت با دو تفكر متفاوت، نشان داد كه ايشان فردي قوي براي انتخابات رياست جمهوري است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به ضعف كاركرد احزاب در ايران تصريح كرد: ما هنوز در مراحل اوليه‌ي اصلاحات و مردمسالاري به سر مي‌بريم، احزاب هنوز ماهيت واقعي خود را نيافته‌اند و بر همين اساس هنوز يك برنامه‌ي مشخص و مدون براي انتخابات رياست جمهوري ارائه نمي‌شود.

سعدايي دو ويژگي توان جلب افكار عمومي و داشتن مشروعيت را براي رييس‌جمهور آينده ضروري دانست و گفت: بايد كسي بر مسند رياست جمهوري بنشيند كه بتواند بيشترين ميزان مطالبات مردم را پاسخ گويد و براي تحقق اين امر بايد شرايط انتخابات حداكثري فراهم شود.

عضو شوراي مركزي جبهه‌ي مشاركت خاطرنشان كرد: جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي بر روي كانديداتوري دكتر معين به توافق رسيده‌اند.

وي گفت: در شرايطي كه امكان رقابت فراهم باشد اصلاح‌طلبان مي‌توانند بر روي كابينه‌ي ائتلافي به توافق برسند و انسجام خود را بيش از پيش حفظ كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14781

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جبهه‌ مشاركت و مجاهدين انقلاب بر روي كانديداتوري دكتر معين به توافق رسيده‌اند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016