پنجشنبه 5 آذر 1383

آيت الله نوري همداني در ديدار جمعي از کارشناسان سپاه :با تعليق فن آوري هسته اي سعي مي‌کنند ما را عقب‌مانده نگه دارند، خبرگزاري فارس

آيت الله نوري همداني در ديدار جمعي از کارشناسان قرارگاه خاتم‌الأنبياء سپاه گفت: مي‌گويند براي هميشه بهره‌برداري از فن‌آوري هسته‌اي در حال تعليق باشد و در حقيقت سعي مي‌کنند ما را عقب‌مانده نگه دارند و اين از نقشه‌هاي فريب‌کارانه امريکا و ايادي آن است.

به گزارش خبرگزاري فارس، آيت الله نوري همداني با اشاره به نشست شوراي حکام در وين تصريح کرد: امروز دشمنان اسلام در مورد دست‌يابي ايران به انرژي هسته‌اي تبليغات کرده و ادعا‌هاي مغرضانه‌اي دارند تا در ايران اين جريان پيشرفت نکند. مي‌گويند براي هميشه بهره‌برداري از فن‌آوري هسته‌اي در حال تعليق باشد و در حقيقت سعي مي‌کنند ما را عقب‌مانده نگه دارند و اين از نقشه‌هاي فريب‌کارانه امريکا و ايادي آن است.
ايشان افزودند: تاکنون ايران حسن نيت خود را نشان داده است ولي عهد‌شکني اينها براي اولين بار نيست و بارها پيمان‌شکني کرده‌اند بنابراين ما بايد هميشه در حالت آمادگي باشيم.
ايشان در اين ديدار بسيج را داراي برکات فراواني براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران عنوان کردند و گفتند: بايد ارتش بيست ميليوني در ايران تشکيل شود. زيرا ايران امروز در معرض عداوت‌هاي کينه‌توزانه دشمنان اسلام و انقلاب واقع شده است و در طول انقلاب هم ديديم که بسيج چگونه در عرصه‌هاي نظامي، فرهنگي، سازندگي و امنيت لياقت و شايستگي خود را ثابت کرد.
اين مرجع تقليد با قدرداني از اقدام شايسته قرارگاه خاتم الانبياء در خصوص پروژه آبرساني به قم گفتند: کار شما بسيار پرارزش است زيرا قم به همين وضعيت باقي نخواهد ماند و خيلي عظمت پيدا مي‌کند، از اين جهت لازم است که گام‌هايي در جهت تأمين نيازمندي‌هاي قم برداشته شود و خدمت به قم از هر جهت داراي فضيلت و ثواب بسيار بزرگي است. وظيفه ما طلبه‌ها و شما بسيجيان و هر کسي که در اين حکومت اسلامي مشغول خدمت است بسيار خطير است.
ايشان فراماسونرها را يکي از راه هاي عقب نگه‌داشتن ايران توسط اروپاييان ارزيابي کردند و توضيح دادند: از سال‌هاي گذشته امريکا، انگلستان، فرانسه و آلمان اقدام به تشکيل فراماسونر نمودند يعني براي کساني که از ايران به عنوان تحصيل به غرب مي‌رفتند از سوي دول غربي کار فکري انجام مي‌گرفت تا در اينها خود کم‌بيني ايجاد شود و وقتي به ايران برمي‌‌گشتند به نحوي جذب غرب شده بودند که به روحانيت و دين و مساجد و ايران به چشم حقارت نگاه مي‌کردند و ما را مرتجع مي‌دانستند و خودشان را متمدن و روشنفکر معرفي مي‌کردند. وزرا، وکلا، نخست‌وزير و حتي سلاطين ما و حتي سران کشور‌هاي ديگر اسلامي هم سرسپرده مي‌شدند و اين اشخاص هيچ‌گاه قدمي به نفع اسلام و مسلمانان برنداشتند. يکي ديگر از برنامه‌هاي دشمنان اشاعه فحشاء است چون مي‌دانند در صورت رواج فحشاء روحيه مبارزه مردم از بين مي‌رود. همچنين ايجاد ترديد در ميان افکار جوانان از ديگر برنامه‌هاي دشمنان است. افکار ساختگي مثل پلوراليسم، سکولاريسم و مانند آن، يعني حکومت منهاي خدا و فرهنگ منهاي خدا ايجاد کردند و اين برنامه در بسياري ازکشورهاي اسلامي نيز موفق شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آيت الله نوري همداني نشست شرم‌الشيخ در مصر را مد نظر قرار دادند و يادآور شدند: در پايان اين نشست آن نتيجه‌اي که در انتظار مسلمانان واقعي بود به وجود نيامد و نتوانستند با جرأت تمام بگويند امريکاي اشغالگر بايد از عراق خارج شود. چون دشمن ايمان‌ افراد را ضعيف کرده و انسان‌هاي خودفروخته‌‌اي هستند. در جريان حمله امريکا به افغانستان و عراق خود کشورهاي اسلامي پايگاه دادند و اين در نتيجه فعاليت و تلاش دشمنان است.

Copyright: gooya.com 2016