جمعه 6 آذر 1383

وكيل مدافع يك دانشجو: مجددا با نقض قوانين و اعمال غيرقانوني برخي افراد مواجه هستيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
وكيل مدافع فريد مدرسي بازداشت برادر موكلش و بردن وسائل شخصي آنها را غيرقانوني دانست و گفت: به نظر مي‌رسد مجددا با نقض قوانين و اعمال غيرقانوني برخي افراد مواجه هستيم.

عبدالفتاح سلطاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: به نقل از موكلم بايد بگويم ظاهرا عده‌اي به منزل پدري مدرسي رفته و بخشي از لوازم مربوط به او و برادرش را بردند و برادرش را نيز به‌جاي وي دستگير كرده و بردند كه اگر اين‌گونه باشد قطعا عمل خلاف قانون صورت گرفته است.

وي خاطرنشان كرد: فريد مدرسي به دليل دانشجو بودن در تهران ساكن است و حق نداشتند به قم كه خانه پدري وي است مراجعه كنند.

سلطاني با اشاره به محاكمه فريد مدرسي در روز يكشنبه براي پرونده سابقش،‌ گفت: هنوز علت مراجعه به منزل پدري موكلم را نمي‌دانم.

وي با ابراز بي‌اطلاعي از موضوع اتهام موكلش گفت: اخيرا عده‌اي را به خاطر سايت‌هاي اينترنتي و وبلاگ‌هايشان بازداشت مي‌كنند و پيش‌بيني و حدس و گمان اين است كه شايد در اين رابطه موكلم را تحت تعقيب قرار داده باشند.

سلطاني افزود: بناست موكلم به مرجعي كه از سوي آن احضار شده مراجعه كند تا متوجه شويم كه علت اين احضار چه بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فريد مدرسي نيز طي تماسي با خبرنگار حقوقي ايسنا مدعي شد كه مأموراني به خانه‌ي پدري‌اش در قم رفته و به قصد بازداشت وي را داشتند و مقداري از وسايل مشترك او و برادرش از قبيل دو عدد كيس كامپيوتر را جلب كرده‌اند.

مدرسي با بيان اينكه طي احضاريه‌اي روز يكشنبه 8 آذر بايد در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران حضور داشته باشد، مدعي شد كه اين افراد به دليل عدم حضور من در منزل پدري‌ام، يكي از برادرانم را به جاي من بازداشت كرده‌اند. براي مشخص شدن قضيه و آزاد شدن برادرم، فردا به قم خواهم رفت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14880

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وكيل مدافع يك دانشجو: مجددا با نقض قوانين و اعمال غيرقانوني برخي افراد مواجه هستيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016