جمعه 6 آذر 1383

منتجب نيا در سالگرد درگذشت خلخالي: خلخالي براساس اعتقاد راسخ به اسلام ناب محمدي و مترقي در خط امام حركت مي‌‏كرد، ايلنا

منتجب نيا در سالگرد درگذشت خلخالي:

خلخالي يك بازيگر سياسي نبود، انساني بود كه برپايه اعتقاد ديني و راه امام فعاليت مي‌‏كرد
سپردن كارهاي بزرگ به افراد كوچك، به معني كوچك‌‏شمردن نظام است

تهران- خبرگزاري كار ايران

اولين سالگرد درگذشت آيت‌‏الله صادق خلخالي پنج شنبه شب در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار" ايلنا" از قم در اين مراسم كه رسولي محلاتي از دفتر مقام معظم رهبري , نمايندگان از بيوت آيات عظام، مهدي كروبي و اعضاي مجمع روحانيون مبارز, ‌‏اعضاي مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم و تعدادي از نمايندگان مجلس ششم و مسوولين استان حضور داشتند، رسول منتجب نيا؛ عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز طي سخناني در اين مراسم با اشاره به سوابق مبارزاتي و سياسي آيت الله خلخالي در قبل و بعد از انقلاب گفت‌‏: در جامعه اي كه انقلابي بزرگ و جهاني روي داده و باعث تحول در تاريخ شده است، انسان هاي بزرگي وجود داشته و دارند كه خود را فاني راه خدا و ملت كرده و در پرتو رهبري امام بزرگوار حركت كرده و لحظه‌‏اي در اين راه درنگ نكردند.
وي افزود:‌‏ اگر جامعه, ملت و مسوولين جايگاهي براي اين انسان ها قائل نشوند و اين سرمايه هاي ملي را مورد بي‌‏مهري و بي‌‏توجهي قرار دهند، بايد مورد سرزنش قرارگيرند.
منتجب نيا با بيان اينكه خلخالي براساس اعتقاد راسخ به اسلام ناب محمدي و مترقي در خط نوراني حضرت امام(ره) حركت مي‌‏كرد، گفت:‌‏او يك بازيگر سياسي نبود بلكه انساني بود كه فعاليت سياسي برپايه اعتقادات ديني خودش و راه حضرت امام انتخاب كرده بود و براساس همين اعتقادات در تمام صحنه ها توانست موثر و اثرگذار باشد و خدماتي كه انجام داد براي آگاهان روشن و شفاف است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: كساني كه سليقه سياسي مخالف خلخالي دارند، بايد بدانند اختلاف سليقه سياسي نبايد باعث شود سرمايه هاي بزرگ را به فراموشي بسپاريم و نسبت به آنها جفا كنيم و زير سوال ببريم , چرا در قضاوت ها به انصاف و به نقاط قوت توجه نمي‌‏كنيم.
عضو مجمع روحانيون مبارز با اشاره به مطرح كردن شعار جواني از سوي برخي افراد, گفت: توجه به جوان ها اصل است اما اگر جوانگرايي به معناي بي‌‏توجهي به چهره هاي اصيل و ريشه دار باشد , از طرف هر كسي كه صادر شود‌‏, يك حرف انحرافي است.
وي تاكيد كرد:‌‏ نكند افرادي با اين شعارها پشت ما را خالي كنند تا با دست خودمان خلخالي ها, بهشتي ها و رجايي ها را كنار بگذاريم, آن وقت كه به قول امام از راه رسيده ها مي آيند و مسووليت كشور را بدست مي‌‏گيرند.
وي افزود : برخي آقايان بايد بدانند كه سپردن كارهاي بزرگ به افراد كوچك، بزرگ كردن آن فرد نيست بلكه با اين كار نظام را كوچك كرده‌‏اند، براي كارهاي بزرگ، افراد بزرگ و ريشه دار و اصيل لازم است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14895

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منتجب نيا در سالگرد درگذشت خلخالي: خلخالي براساس اعتقاد راسخ به اسلام ناب محمدي و مترقي در خط امام حركت مي‌‏كرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016