جمعه 6 آذر 1383

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز و علوم پزشکي: جبهه ضد اصلاحات در تبريز انجمن هاي اسلامي را هدف قرار داده است، پيمان پاک مهر

تبريز نيوز:سرويس سياسي:"محمد حسن حسن زاده"، دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز و علوم پزشکي در گفتگو با تبريز نيوز، گفت: جبهه ضد اصلاحات در تبريز انجمن اسلامي را هدف قرار داده و تجزيه آن را دنبال مي کند.

"محمد حسن حسن زاده"، با اشاره به تجمع اعتراض آميز اعضا شوراي مرکزي و عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز و علوم پزشکي که در 27 آذر امسال به نشانه اعتراض به آنچه که دخالت مسيولين دانشگاه علوم پزشکي در روند داخلي و تجزيه اين انجمن ناميده شده بود گفت:همان جرياني که در دانشگاه علم وصنعت بحران آفريد اکنون در دانشگاه تبريز از در ديگري وارد شده است.

وي افزود: رويکرد جبهه ضد اصلاحات در آستانه انتخابات رياست جمهوري در تبريز ضربه زدن به تشکل هاي دانشجويي است که در روند تحولات سياسي منطقه و کشور تاثير گذار است، لذا ما پيش بيني مي کرديم که در فضاي بعد از مجلس هفتم مشکلات عمده اي برايمان درست کنند ولي دخالت مسيولين دانشگاه در اين روند غير قابل باور بود .

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز و علوم پزشکي افزود: جبهه ضد اصلاحات در تبريز سعي مي کند پر نفوذترين تشکل دانشجويي شمال غرب کشور را چند ماه مانده به انتخابات رياست جمهوري حذف کند تا انتخابات نمايشي و غير رقابتي همچون انتخابات مجلس هفتم در کشور برگذار کند.

" حسن زاده"،تاکيد کرد:افرادي که عقبه فکريشان از دفتر تحکيم طيف شيراز است صحنه گردان اين نمايشنامه در دانشگاه تبريز شده است .

وي گفت:مشکل ما اکنون متوليان دانشگاه علوم پزشکي هستند که عليرغم هشدارها و نامه ها از آن ها خواستيم در مسايل داخلي انجمن دخالت نکنند ولي توجه نکردند. به عنوان نمونه آقاي ...( که مسيوليتي در دانشگاه علوم پزشکي تبريز دارد) براي اين دوستان محفلي درست کرده بود و دقيقا جدايي و تجزيه انجمن را دنبال مي کند.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين فعال جنبش دانشجويي، افزود:عليرغم اين که در اردوي تهران انتخاباتي برگزار شده و در آنجا دو عضو دانشگاه علوم پزشکي و يک عضو خانم براي شوراي مرکزي انتخاب شدند،پس از يک هفته از بازگشت از اردو نگذشته بود که متاسفانه در جلسه اي که در هيات نظارت دانشگاه تبريز با حضور "دکتر جودتي" ،رييس دانشگاه علوم پزشکي ،"قرايتي" ،نماينده ولي فقيه و "دکتر افراسيابي" ،نماينده وزير تشکيل شده بود مصوبه اي غير قانوني مغاير با آيين نامه هيات نظارت دانشگاه علوم پزشکي بدون امضا نماينده وزير تصويب مي شود.در اين مصوبه تلاش شده تا انجمن اسلامي دانشگاه علوم پزشکي تبريز از انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز و علوم پزشکي طي انتخاباتي فرمايشي جدا شود.

"محمد حسن حسن زاده"،تصريح کرد:طي دو هفته که انتخابات فرمايشي برگزار شد افراد را با تهديد و تمطيع که توسط آقاي ... اجرا مي شد پاي صندوق راي مي بردند. به طوريکه حتي صندوق انتخابات در دفتر مديريت فرهنگي دانشکده علوم پزشکي تبريز مستقر بود .البته ما و ده ها انجمن اسلامي دانشکده ها بار ها به اين انتخابات اعتراض کرديم و کميسيون دانشجويي شوراي تامين استان آذربايجان شرقي هم خواهان عدم دخالت مسيولين دانشگاه در امور تشکل هاي دانشجويي شده بود.

پيمان پاک مهر. روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
TEL: 0914 415 7400

Copyright: gooya.com 2016