سه شنبه 10 آذر 1383

حسني : واجب است که انرژي اتمي از تمام جهات هم چهار درصدش و هم صد درصدش در اختيار مسلمانان و يک مرجع ديني باشد، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

امام جمعه اروميه در اظهارنظري از تمام مسلمين جهان درخواست کرد که همصدا با او اختيار انرژي هسته اي جهان را در اختيار يک مرجع ديني قرار دهند.

غلامرضا حسني در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" با بيان مطلب فوق افزود: ما تسليم قرآن هستيم و قرآن هم 1400 سال پيش فرموده است که" تلاش کنيد عليه دشمنان دين خدا تا آخرين قدرت"، تا با اين تلاش انرژِي هسته اي را در اختيار بگيريم.
وي ادامه داد: حالا با اين وضعيت چه طور مي‌‏توانيم بگوييم و چه طور عقل من قبول مي‌‏کند که شارون بمب و انرژي هسته‌‏اي حالا چه چهار درصد و چه صددرصد در اختيار داشته باشد، ولي ما نداشته باشيم؟
حسني در ادامه افزود: بنابراين ما بايد از نظر عقلي يک رهبر داشته باشيم و او حضرت آيت‌‏الله امام خامنه‌‏اي است و حالا اگر عده‌‏اي ايشان را قبول ندارند، به دليل اين است که سواد اسلامي ندارند و حکم اسلامي را به مورد اجرا قرار نمي‌‏دهند و حالا اگر به اجرا بگذارند و با من حسني همصدا شوند، يک ميليارد و پانصد ميليون مسلمان مي‌‏گوييم؛ واجب است که انرژي اتمي از تمام جهات هم چهار درصدش و هم صد درصدش در اختيار مسلمانان و يک مرجع ديني باشد.
وي تاکيد کرد: ما مي‌‏خواهيم انرژي هسته اي را از دست شارون ها بگيريم، ما اين ادعا را داريم، حالا پرونده ما را مي‌‏برند فلان جا، کاري ندارم ولي اگر اين انرژي را از ما بگيرند، ديگر مرده‌‏ايم، عراقي ها مگر الان نمردند؟
امام جمعه اروميه ادامه داد: عراق الان اختيارش در دست آمريکاست و آمريکا پارسال مي‌‏گفت که" مي‌‏رويم و در آنجا دموکراسي را برپا مي کنيم"، آيا اين آدم کشي دموکراسي است؟ مرگ بر اين دموکراسي.
امام جمعه اروميه سپس تصريح کرد : عقل ما قبول نمي‌‏کند سهل است، دين ما هم اين را قبول نمي‌‏کند، چون اختيار انرژي هسته اي در دنيا بايد در دست يک مرجع ديني مسلمان باشد نه امثال شارون ها و جرج بوش ها، اين از حکم عقلي و آن هم شرعي.
وي در بخشي ديگر به تحقيق کشف انرژي اتمي پرداخت و گفت: مي‌‏بايست انرژي اتمي را مسلمين جهان اختراع مي‌‏کردند نه ديگران، چون اين انرژي بعد از قرآن اختراع شد که متاسفانه مسلمانان خوابيدند و برخي آخوندهاي تهي مغز و درباري از شاه تعريف کردند و امروز هم با هزاران تاسف ما را اين قدر عقب انداختند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسني در پاسخ به اين سوال که شما از بين" بوش" و "کري" کدام‌‏يک را مناسب‌‏تر براي رئيس جمهوري آمريکا مي‌‏دانستيد؟ گفت : مرگ بر هر دو نفر، هر دو از يک قماش بوده و هستند ولي چون" بوش" در دنيا مفتضح شد، مي‌‏خواستند اين يکي را جور ديگري امتحان کنند و آن هم به ايران حمله کند ولي آنها بدانند که من از يک منبع موثق شنيده ام که آمريکايي‌‏ها نمي‌‏توانند به ايران حمله کنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15017

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسني : واجب است که انرژي اتمي از تمام جهات هم چهار درصدش و هم صد درصدش در اختيار مسلمانان و يک مرجع ديني باشد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016