پنجشنبه 26 آذر 1383

بلافاصله پس از مذاكرات هسته‌اي با ايران دعوت از سركرده منافقين [ مجاهدين خلق] جهت حضور در پارلمان اروپا، خبرگزاري فارس

بلافاصله پس از مذاكرات هسته‌اي مسئولان ايراني با كشورهاي اروپايي، مسئولان ارشد پارلمان اروپا از مريم رجوي يكي از سركردگان گروهك منافقين جهت حضور در پارلمان اروپا دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاري فارس در حالي كه اتحاديه اروپا گروهك منافقين را در فهرست سازمان‌هاي تروريستي قرار داده‌ است، خبرگزاري رويتر از سخنراني "مريم رجوي" از سركردگان اصلي اين گروهك در پارلمان اروپا و ديدار خصوصي او در اين پارلمان خبر داد.
كشورهاي اروپايي طرف مذاكره با ايران در حالي كشورمان را به تعليق غني سازي اورانيوم و تعطيلي فعاليتهاي هسته‌اي ترغيب كردند كه عدم مجوز فعاليت به گروهك تروريستي منافقين و حمايت از الحاق ايران به W.T.O از جمله وعده‌هاي آنان در مقابل اين مسئله بود.
اروپا چند روز قبل از دعوت از منافقين و همزمان با سفر حسن روحاني به بروكسل، برخلاف توافق نامه پاريس از حمايت جهت عضويت ايران در W.T.O نيز خودداري كرده بود.
مريم رجوي در سخنراني خود در پارلمان اروپا، اتحاديه اروپا را متهم كرد كه به ايران باج زيادي داده است.
وي ادعا كرد:‌ «باج دادن اروپا به ايران فرصت بسيار مناسبي به ايران داده است تا قدري ديگر به ساخت بمب هسته‌اي نزديك شوند.»
مريم رجوي همچنين از اروپا خواست اين گروه را از فهرست سازمان‌هاي غيرقانوني خارج كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"آليو ويدال كوادراس" يكي از معاونين پارلمان اروپا به همراه دو تن ديگر به نام‌هاي "پائولو كاساكا" از ايتاليا و "استرون استيونسن" از انگليس كه خود را گروه دوستان ايران آزاد خوانده‌اند، ميزباني اين نشست را برعهده داشتند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15590

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بلافاصله پس از مذاكرات هسته‌اي با ايران دعوت از سركرده منافقين [ مجاهدين خلق] جهت حضور در پارلمان اروپا، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016