دوشنبه 7 دی 1383

یک مقام بلند پایه در سازمان هواپیمایی : فرودگاه امام را می توان بدون بدون حضور شرکت ترکیه ای تاو بازگشایی کرد، مهر

یک مقام بلند پایه در سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در شرایط فعلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را می توان بدون حضور شرکت ترکیه ای "تاو " بازگشایی کرد.
وی که نخواست نامش ذکر شود، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری"مهر" با اعلام این که فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برای بازگشایی دوباره از هر نظر آماده است، تاکید کرد: موفقیت در این امر به یکسری تمهیدات ویژه نیاز دارد.
این مقام مسئول در سازمان هواپیمایی اعلام کرد: درصورتی که فرودگاه امام خمینی(ره) با روند عادی به بهره برداری دوباره برسد، در آینده یکسری مشکلات بر سر راه آن پیش خواهد آمد.
وی با اشاره به این که پیش از این طرح های که دارای نواقصی بوده اند، به بهره برداری رسیده اند، توضیح داد: بعضا مشاهده شده، طرح هایی که دارای نواقصی بودند با بهره داری به مرور زمان آن نواقص برطرف شد و در این شرایط نیز فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) -که سرمایه گذاری کلانی در آنجا صورت گرفته است، می تواند بدون حضور شرکت ترکیه ای تاو بار دیگربازگشایی کرد.
این مقام مسئول در سازمان هواپیمایی ادامه داد: درصورتی که مشکلات امنیتی حضور شرکت ترکیه ای "تاو" در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) حل شد و مجلس نیز مجوز حضور این شرکت را صادر کرد در آن زمان شرکت خارجی نیز می تواند در این فرودگاه حضور یابد.
وی تصریح کرد: هم اکنون با واگذاری هندلینگ ( خدمات رفاهی فرودگاه) فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به یک شرکت هواپیمایی داخلی و هماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی، گمرک و وزارت راه و ترابری می توان در اسرع وقت فرودگاه را به بهره برداری دوباره رساند.
چندی پیش نیز سرپرست سازمان هواپیمایی کشور در گفت و گو با خبرنگار"مهر" گفته بود: هم اکنون فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به لحاظ فنس کشی اطراف فرودگاه، استقرار نیروهای انتظامی، سپاه و گمرک، وضعیت برق و امکانات آب فرودگاه هیچ گونه مشکلی ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی البته این مطلب را نیز گفته بود: درحال حاضر می توان برای ساخت ترمینال و دیگر بخش های فرودگاهها در کشور حدالامکان از توان نیروهای داخلی استفاده کرد چرا که نیروها و متخصصان داخلی درجهت ساخت و بهره برداری از فرودگاه ها از توانایی لازم برخوردار هستند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16116

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'یک مقام بلند پایه در سازمان هواپیمایی : فرودگاه امام را می توان بدون بدون حضور شرکت ترکیه ای تاو بازگشایی کرد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016