پنجشنبه 17 دی 1383

در پاسخ به اتهامات سید ابراهیم نبوی، علی جوادی

اخیرا سید ابراهیم نبوی به بررسی نتایج سیاسی نظر سنجی سایت گویا در مورد "محبوبترین شخصیت سیاسی ایران امروز" پرداخته است. در این نوشته آمده است: «نتیجه اعلام شده در نظر سنجی در گویا نشان میدهد كه در یك مورد خاص در نظر سنجی دخالت صورت گرفته است.» و ادامه داده «آقای علی جوادی كه سه روز در جایگاه سی ام بود، در طول ٢٤ ساعت از این جایگاه به جایگاه دهم آمد.»

نیات و اهداف سیاسی سید ابراهیم نبوی بمثابه یك چهره شناخته شده دوم خردادی رژیم اسلامی روشن است و من در این یادداشت قصد پرداختن به اهداف سیاسی ایشان را ندارم فقط مایلم اشاره ای مختصر به این اتهامات بی پایه به خودم بكنم. این اتهامات سخیف بر این پایه استوار است كه رای من در سایت گویا در طول ٢٤ ساعت به ٢٤٨ نفر افزایش یافته است و این تمام "استدلال محمكه پسند" ایشان است. در این زمینه لازم میدانم چند نكته را جهت اطلاع افكار عمومی بیان كنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

١- من فقط به مدت ٢٤ ساعت در این رای گیری شركت كردم. اما به محض اطلاع از وجود تقلب و رای سازی در این سنجش خواستار آن شدم كه نام مرا از این مضحكه حذف كنند و از علاقمندان نیز خواستم كه در این رای گیری شركت نكنند و تقلب را با تهیه اسناد كافی افشاء كنند. (در این زمینه علاقمندان را به سایت روزنه و نشریه جوانان كمونیست شماره ١٧٥ ارجاع میدهم)

٢- تعداد آراء داده شده به من تنها درصد بسیار كوچكی از علاقمندان ما و یا حتی اعضای حزب كمونیست كارگری است. سید ابراهیم نبوی خوب میداند كه رهبران حزب كمونیست كارگری از محبوبترین چهره های سیاسی ایران هستند. ایشان اگر ریگی به كفش نداشتند باید نگران این میشدند كه چرا رای من ٢٤٨ عدد است!؟

در خاتمه باید بگویم كسی كه مضحكه انتخاباتی رژیم اسلامی و انتخاب خاتمی را نتیجه رای آزاد مردم میداند به كمونیسستها نمیتواند درس آزادیخواهی بدهد. دست و پا زدنهای سید ابراهیم نبوی بیهوده است.

٥ ژانویه ٢٠٠٥

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16590

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در پاسخ به اتهامات سید ابراهیم نبوی، علی جوادی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016