سه شنبه 6 بهمن 1383

فرمانده نيروي زميني سپاه: متجاوزان به ايران را كمتر از يك ماه‌‏ و نيم شكست مي‌‏دهيم، ايلنا

* علاوه بر توانمندي‌‏هاي‌‏داخلي، از ظرفيت‌‏هاي ‌‏بالاي بازدارندگي در خارج هم بهره‌‏منديم

تهران- خبرگزاري كار ايران

فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، گفت: هرگونه اقدام احمقانه اسرائيل و اربابش را با قاطعيت و به صورت شگفت‌‏انگيزي پاسخ خواهيم داد.

به گزارش "ايلنا"، سرتيپ پاسدار محمدعلي جعفري در همايش مسئولان اطلاعات سپاه و بسيج در تهران با اشاره به تهديدات بي‌‏ارزش دشمنان، اظهار داشت: ملت ايران به سبب تجربيات سال‌‏هاي اول انقلاب و دوران جنگ از آمادگي دفاعي و انگيزه‌‏هاي بالايي براي مقابله با متجاوزان برخوردار است و درصورت عملي شدن تهديدات، با قاطعيت و به صورت شگفت‌‏انگيزي توان رزمي دشمنان را در هم خواهد شكست.
فرمانده نيروي زميني سپاه، افزود: ما دشمنان بعثي را بعد از يك سال و نيم از كشورمان بيرون كرديم، ولي حالا با استفاده از تجربيات دوران دفاع مقدس و مهارت‌‏هايي كه كسب كرده‌‏ايم و به ياري خداي متعال، در صورت بروز هر نوع تجاوزي به ميهن اسلامي، متجاوزان را كمتر از يك ماه و نيم شكست داده و پشيمان خواهند شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: امروز ايران علاوه بر توانمندي‌‏هاي داخلي از ظرفيت‌‏هايي بالاي بازدارندگي در خارج از كشور هم بهره‌‏مند است كه در صورت لزوم از آنها استفاده خواهد كرد.
سردار جعفري افزود: ما بارها گفته‌‏ايم كه در پي ايجاد نزاع و درگيري در منطقه نيستيم، ولي در صورت حماقت دشمنان هرگونه تجاوز را به شدت پاسخ مي‌‏دهيم و متجاوزان درس‌‏هاي بسيار تلخي را تجربه خواهند كرد كه براي آنها تازگي خواهد داشت.
فرمانده نيروي زميني سپاه در پايان از ديپلمات‌‏هاي هسته‌‏اي كشور خواست كه با قوت و اطمينان و با تكيه بر سياست‌‏هاي اصولي نظام در اين زمينه مذاكرات را ادامه دهند و مطمئن باشند كه اظهارات دشمنان به منظور ايجاد جنگ رواني است و آنان جرأت اقدام نظامي عليه ايران را ندارند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17408

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده نيروي زميني سپاه: متجاوزان به ايران را كمتر از يك ماه‌‏ و نيم شكست مي‌‏دهيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016