سه شنبه 6 بهمن 1383

زلزله در تبريز، اروميه و اردبيل، پيمان پاک مهر

زلزله در تبريز، اروميه و اردبيل
پيمان پاک مهر - روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
tel:0098 914 415 7400

تبريز نيوز:سرويس اجتماعي:زلزله مناطقي از شمال غرب ايران و شهرهاي تبريز،اروميه و اردبيل را لرزاند.
اين زمين لرزه دقايقي قيل حوالي ساعت ۲۰:۱۰ ، ۶ بهمن ۸۳ به وقوع پيوسته است.
به گزارش خبرنگاران تبريز نيوز از شهر هاي شمال غرب ايران و شهرهاي تبريز،اروميه و اردبيل در حاليکه اين زمين لرزه کاملا مشهود بوده ولي مقامات مسيول از اراييه هرگونه واکنش و اطلاعات جزيي خودداري مي کنند.
گفته مي شود مرکز اين زمين لرزه در ترکيه و در فاصله چند صد کيلومتري نزديک به مرز ايران و با شدت نزديک به ۶.۵ در مقياس ريشتر به وقوع پيوسته به طوريكه شدت اين زمين لرزه در شمال غرب ايران و شهرهاي تبريز،اروميه و اردبيل نزديک به ۴ ريشتر بوده است.
شهروندان در تماس هاي مکرر با خبرنگاران تبريز نيوز، با اظهار گلايه شديد از عدم اطلاع رساني دقيق، خسارات وارده بيشتر در زلزله بم را ناشي از سهل انگاري همه جانبه برخي از مسيولان ذيربط دانسته اند.
با توجه به قرار گرفتن ايران در نوار زلزله و ساخت و ساز هاي پرتراکم در مناطقي از تبريز که روي گسل فعال قرار گرفته ؛ کارشناسان بر اين باورند که بايد در صورت وقوع حتي زمين لرزه اي خفيف در اين مناطق بلافاصله با اطلاع رساني سريع ، ستاد حوادت غير مترقبه و هلال احمر و ساير دستگا ه ها و نهاد هاي ذيربط بايد به حالت آماده باش قرار بگيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين در حاليست که عليرغم تلاش خبرنگاران تبريز نيوز ، تنها دکتر سرمست مدير کل سياسي انتظامي استانداري آذربايجان شرقي به سوالات ما پاسخ داده و بلافاصله با مسيولان حوادث غير مترقبه استان تماس گرفته و پيگير اين موضوع مي باشند.
تا لحظه ارسال اين خبر، هيج خبري توسط مقامات مسيول گزارش نشده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17421

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'زلزله در تبريز، اروميه و اردبيل، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016