سه شنبه 13 بهمن 1383

مدیر روزنامه ندای آذرآبادگان 15 بهمن محاکمه می شود

مدير و سردبير روزنامه نداي آذرآبادگان روز پنجشنبه جهت پاسخگويي به شكاياتي كه از سوي معاونت اطلاعاتي نيروي انتظامي و يك عضو شوراي شهر تبريز مطرح شده است در دادگاه شعبه 33 عمومي تبريز حاضر ميشود.
ابوالفضل وصالي گفت: اين شكايات مربوط به اخبار و مطالبي است كه بطور مستند و با رعايت عرف روزنامهنگاري و در راستاي وظيفه اطلاعرساني در روزنامه نداي آذرآبادگان چاپ شده است و در مرحله تحقيقات و تفهيم اتهام كه دو ماه پيش انجام گرفت، اسناد و مدارك آن به دادگاه ارايه شده است.
وي افزود: شكايت معاونت اطلاعاتي نيروي انتظامي مربوط به چاپ گزارش ديدار آيتاله منتظري با دانشجويان، چاپ خبر انتشار كتاب خاطرهها شامل خاطرات حجتالاسلام ريشهري در دوران مسئوليت وزارت اطلاعات و دادستاني انقلاب، رياست دادگاههاي ارتش و حاكم شرع دادگاههاي انقلاب كه بخشي از آن به ماجراي آيتاله شريعتمداري پرداخته است، چاپ بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تبريز و علوم پزشكي و چاپ مطلبي تحت عنوان «تبريز آبستن بحراني جديد» ناظر به تبعات عدم اجراي حكم دادگاه مبني بر بازگشت دو عضو سلب عضويت شده شوراي شهر تبريز ميباشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: شكايت ديگر نيز مربوط به چاپ مصاحبه خانم عشرت شايق نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي در مورد مسايل شورا و مديريت شهري است كه طي آن انتقادهايي از خانم نازيلا آصفي يكي از اعضاء شوراي شهر مطرح شده است.
وي با اشاره به اينكه طبق قانون رسيدگي به جرايم مطبوعاتي به صورت علني و با حضور هيئت منصفه برگزار ميشود اظهار اميدواري كرد با توجه به مستندات ارايه شده و با در نظر گرفتن اينكه مطالب فوق بدون هيچ سوء نيت و در راستاي وظيفه اطلاعرساني انجام گرفته است، حكم برائت روزنامه نداي آذرآبادگان صادر شود.
مدير روزنامه نداي آذرآبادگان در پايان از اينكه محاكمه روزنامه نداي آذرآبادگان با ايام جشنهاي سالگرد پيروزي انقلاب تقارن دارد اظهار تاسف كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17746

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مدیر روزنامه ندای آذرآبادگان 15 بهمن محاکمه می شود' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016