پنجشنبه 27 اسفند 1383

از میان تهی بانگ می کند خشخاش! ایرانیان برون مرز و مجلس نامنتخب! کوروش گلنام

امروز خبرگزاری آفتاب این خبر تازه و در نوع خود بی همتا را منتشر کرده است که مجلس "فراکسیون پیگیری امور ایرانیان خارج از کشور" تشکیل داده است!

این خبرگزاری می افزایدکه سید علی ریاض عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با اعلام این خبر افزود: این فراکسیون مسائل مختلف ریشه ای را برای تقویت ارتباط فکری، فرهنگی و اقتصادی و مشارکت ایرانیان خارج از کشور را بررسی می کند"(1)

چه روی داده است و این بار چه نقشه ای در کار است که نمایندگانی که خود هیچ مشروعیتی نداشته و کرسی هایی که بر آن نشسته اند، فرمایشی ـ اشغالی است و با تبانی، تقلب و پایمال کردن حق کسان شایسته و با کفایتی است که می توانستند در انتخاباتی آزاد و با نمایندگی حقیقی از سوی مردم بر آن بنشینند، یکباره و در این وانفسای که "ج" اسلامی در درون وبرون از مرز به دست و پای مرگ افتاده است و امروز حتا به آمریکا پیشنهاد می دهد که آقا بفرمایید و در 50صد از تشکیلات هسته ای ما شریک شوید! (2) به تشکیل چنین فراکسیونی دست زده است؟

جالب تر از آن اهداف و یا"محور برنامه این فراکسیون" است که عبارت است از: "اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ هویت ایرانیان خارج از کشور، حمایت از حقوق ایرانیان خارج از کشور در امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… دفاع از حضور مؤثر ایرانیان خارج از کشور و تسهیل و تحکیم پیوند با آنهااست." (تاکیدها از من است)

به نظر می رسد که برای اینکه این نمایندگان تا این اندازه از غیر منتخب بودن، بیکار گی و بیزاری مردم از خود شرمنده نباشند (چون در ایران تا امروز به همه ثابت شده است که مجلس کاره ای نیست و تنها صحنه یک تأتر مسخره است)، گاه دولت پنهان این نمایندگان نگون بخت را با چنین برنامه هایی که نتیجه ای جز مسخرگی و نشان دادن بیکارگی بیشتر آنها ندارد، سرگرم می کند. کسی نیست به این آقایان بگوید که آخر شما را چه به"حفظ هویت ایرانیان خارج از کشور"؟ شما را چه به ایرازچنین سخنانی بسیار بیشتر از دهان خود؟ بخش زیادی از این ایرانیان اتفاقن برای نگهداری هویت ایرانی خود بوده است که از دست شما گریخته اند. شرم آور نیست که شما می خواهید خود را پشتیبان حقوق سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ..." ایرانیان برون مرز نشان بدهید! آقای هاشمی رفسنجانی که معرف حضور آقایان هست! یعنی آقایان خبر ندارند که ایشان و وزیر اطلاعات دولت ایشان ,آقای فلاحیان، آقای علی ولایتی وزیر امور خارجه ایشان، و فرمانده سپاه پاسداران در دولت ایشان آقای محسن رضایی و خیل دیگری از این دلسوزان و میهن پرستان و پاسداران حفظ "هویت ایرانی ایرانیان خارج از کشور"، چگونه از این هویت پشتیبانی کرده و همه نیرویشان را با ارسال آدمکشان و جنایتکاران و با بهره گیری از پول باد آورده از مال مردم و میهن که بی حساب و کتاب در اختیارشان قرار داشته( و هنوز هم همچنان دارد)، در این راه بکار برده اند؟! حتمن چیزی از قتل فجیع زنده یادان شاهپور بختیار و منشی جوان او نشنیده اند و یا از کشتار در رستوران میکونوس و یا قتل وحشیانه زنده یاد عبدل الرحمان قاسملو چند تن ار یاران او و دهها قتل و کشتار دیگر کوشندگان و نخبگان ایرانی آزادیخواه در برون مرز هیچ خبری ندارند و دست زدن به چنین فجایع شرم آوری ریشه در جان "جمهوری" اسلامی و رهبران و دولت مافیایی آن ندارد! تلاش پی گیرانه شما برای نابودی هویت ایرانیان در درون میهن، نابودی اقتصاد مملکت و به فقر کشاندن مردم و پایمال کردن هر روزه حقوق سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آنها درون ایران کافی نبوده است که اکنون به فکر ما ایرانیان بیرون از ایران افتاده اید؟ سفارت خانه های شما که همیشه لانه ضد ایرانی و ضدفرهنگ ایرانی بوده و هست و برای آنان که به هر علتی به ایران رفت و آمد دارند جز دردسر آفرینی و خالی کردن جیب هایشان کار دیگری نکرده و نمی کنند. کمتر کسی بوده است که با سفارت های ایران در کشورهای گوناگون تماس داشته باشد و با رفتار توهین آمیز ناشی از بی کفایتی، نا شایستگی و بی سوادی مسئولان آن روبرو نشده باشد. افرادی که پس از سال ها خواسته اند از میهن و خانواده خود دیدار کنند، به شکل های گوناگون و با دریافت پرسشنامه هایی که بیشتر امنیتی / جاسوسی است تا دریافت آگاهی های مورد نیاز برای فزاهم نمودن پاس و یا دیگر مدارک مورد نیازو راه اندازی کار، مورد تفتیش عقیده و به نوعی بازجویی و توهین قرار گرفته اند.

آقایان خیالشان آسوده باشد که ایرانیان برون از میهن به خوبی هم "جمهوری" قلابی اسلامی را می شناسند و هم نمایندگان قلابی اش را. بهتر است که آقایان درزمانه ای که شمارش معکوس برای آنها آغاز شده و ناقوس های مرگ حکومت زور و قلدری"ج" اسلامی در سراسر جهان به صدا در آمده است، سرگرمی دیگری برای خود یافته و به فکر آینده خود باشند و از هم امروز بدانند که از این نمد کلاهی نصیب آنها نمی شود . مپر نشنیده اید که گفته اند: هر کسی را برای کاری ساخته اند. کار شریف آقایان در حال حاضر بله قربان گویی و تسلیم بدون پرس و جو به "حکم حکومتی" و رهبر نا منتخب دولت پنهان است. ما ایرانیان بیرون از مرزهای ایران می دانیم که این بانگ های شما چون بانگ خشخاش از میان تهی بودن شماست.

---------------------

زیر نویس:

1 ـ خبرگزاری آفتاب، چهارشنبه 26 اسفند ماه 1383، تیتر: فراکسیون پیگیری امور ایرانیان خارج از کشور تشکیل شد. تركيب هيأت رئيسه اين فراكسيون عبارتند از: علي رياض رئيس الهام امين‌زاده نايب رئيس و محمدحسين استكي، منشي. این خبر امروز عینن در "پیک ایران" نیز آمده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

2 ـ به این خبر توجه بفرمایید:

خبرگزاري فارس: يك روزنامه انگليسي به نقل از يكي از مقامات ارشد انرژي ايران گفت، ايران آماده است به آمريكا مشاركت 50 درصدي در هر برنامه‌ هسته‌اي آتي خود را پيشنهاد كند.

فايننشال تايمز" در شماره روز گذشته خود نوشت، اين پيشنهاد ايران به آمريكا به اين منظور صورت گرفته است كه نشان دهد به دنبال سلاح هسته‌اي نيست.

اين روزنامه به نقل از "حسين كاظم‌پور" نماينده ايران در سازمان كشورهاي صادركننده نفت (اوپك) نوشت: «من اعلام مي‌كنم كه آمريكايي‌ها مي‌توانند بيايند و در برنامه ما سهم 50 به 50 داشته باشند..»

اين روزنامه در ادامه از اين كه اظهارات كاظم‌پور تا چه اندازه نشانگر سياست‌هاي جمهوري اسلامي ايران است، ابراز بي‌اطلاعي كرد.

بنابر اين گزارش، كاظم‌پور افزود: «اين پيشهاد ما روی ميز است اما آنها (آمريكايي‌ها) ترديد خود را دارند و اين سوءظن مي‌تواند با حضور آنها(در برنامه هسته‌اي ايران) خاتمه يابد. » منبع این خبر برای من، سایت "پیک ایران"، (16مارس) بوده است. اصل خبر را نیز می توانید در آدرس زیر بخوانید:

http://www.farsnews.com/NewsVm.asp?ID=138977

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19438

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'از میان تهی بانگ می کند خشخاش! ایرانیان برون مرز و مجلس نامنتخب! کوروش گلنام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016