دوشنبه 8 فروردین 1384

معاون دادستان: ساخت و ساز برج جهان نما به درخواست استاندار اصفهان موقتا" متوقف شد، خبرگزاري فارس

معاون دادستان اصفهان گفت: ابلاغ لزوم امتناع از ساخت و ساز برج جهان نماي به شهرداري بنا به درخواست استاندار اصفهان صورت گرفته است.

ناصري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي فارس در خصوص چگونگي صدور حكم توقف ساخت و ساز در برج جهان نماي اصفهان گفت: دستوري جهت توقف برج جهان نماي اصفهان صادر نشده است بلكه بنا به درخواست استاندار اصفهان از دستگاه قضايي، مبني بر توقف ساخت و ساز برج جهان نما دادستان موضوع را به من ارجاع نمود كه من نيز بنا به حساسيت موضوع از شهردار درخواست لغو ساخت و ساز تا رسيدگي به وضعيت حقوقي پرونده را نمودم كه وي نيز با اين درخواست موافقت كرده است.
وي در پاسخ به سؤالي در خصوص اين كه چرا دستور قاطع جهت توقف ساخت ساز تا رسيدگي به پرونده‌ داده نشده است گفت: صدور دستور موقت داراي شرايط خاص خود بوده و بايد از طريق دادگاه انجام شود.
وي افزود: به لحاظ تكليف مدعي العلوم دادسراي اصفهان از شهردار درخواست امتناع از ساخت و ساز تا رسيدگي نهايي به پرونده را نمودكه وي نيز با اين درخواست موافقت كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معاون دادستان اصفهان در پاسخ به سؤالي در خصوص ضمانت كامل اجراي عدم ساخت و ساز توسط شهرداري گفت: نامه‌ايي از سوي دادسرا به فرمانده منطقه انتظامي شهرستان اصفهان ارسال و از وي خواسته شده است با توجه به ابلاغ لزوم امتناع از ساخت و ساز در برج نما به شهرداري در صورت تخلف ،از ساخت و ساز جلوگيري به عمل آيد.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19838

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معاون دادستان: ساخت و ساز برج جهان نما به درخواست استاندار اصفهان موقتا" متوقف شد، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016