سه شنبه 9 فروردین 1384

هشدار احمدي‌نژاد به شهردار برلين، ايسنا

شهردار تهران نسبت به نصب لوحي حاوي عبارات بي‌اساسي عليه جمهوري اسلامي ايران در مقابل رستوران ميكونوس شهر برلين به شهردار اين شهر هشدار داد.

به گزارش سرويس «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شهردار تهران تصميم اخير شهردار برلين مبني بر نصب لوحي حاوي عبارات بي‌اساسي عليه جمهوري اسلامي ايران، را اقدامي توهين آميز عنوان كرد و با ارسال نامه‌اي به همتاي آلماني خود در پايتخت اين كشور يادآور شد كه شهرداري برلين از دست يازيدن به اقدامات توهين آميز عليه جمهوري اسلامي ايران بپرهيزد.

دكتر محمود احمدي‌نژاد در اين نامه به هرن كلاروس ووريت شهردار برلين، هشدار داده است كه چنين اقداماتي بدون پاسخ نخواهد ماند.

احمدي نژاد خطاب به همتاي آلماني خود تصريح كرده است كه شهرداري تهران از جانب مجروحان شيميايي و خانواده‌هاي آنان براي معرفي دولت‌هايي كه رژيم صدام را به سلاحهاي شيميايي مسلح كردند و به ويژه دولت آلمان به عنوان حامي و تدارك كننده رژيم سابقه عراق، تحت فشار قرار دارد.

شهردار تهران در اين نامه همچنين تاثيرات نامطلوب و مخرب ناشي از اقدام توهين آميز شهرداري منطقه شارلاتنبورگ برلين را متذكر شده و اظهار اميدواري كرده است كه همتاي آلماني وي تدابير لازم را براي ممانعت از اين اقدام به عمل آورد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است شهرداري منطقه شارلاتنبورگ در شهر برلين در نظر دارد به مناسبت حادثه رستوران ميكونوس، لوحي را كه در آن عبارات بي‌اساس و توهين آميزي عليه جمهوري اسلامي ايران به كار رفته است، در مقابل اين رستوران نصب كند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19858

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار احمدي‌نژاد به شهردار برلين، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016