دوشنبه 29 فروردین 1384

نقش كمپاني نفتي شل در حادثه خوزستان بررسي خواهد شد، فارس

خبرگزاري فارس:‌ نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از بررسي نقش احتمالي شركت صهيونيستي شل در حوادث استان خوزستان خبر داد.

شركت نفتي شل در سالهاي اخير سرمايه‌گذاريهاي بسياري را در استان خوزستان داشته و ارتباط گسترده‌اي را با مراكز اجتماعي و سياسي استان برقرار كرده است.
محمود محمدي نماينده مردم آباده در گفتگو با خبرگزاري فارس در مورد شركت داشتن كمپاني نفت شل در اختلافات قوميتي خوزستان اظهار داشت: حادثه اتفاق‌ افتاده در جلسه كميسيون امنيت ملي از جنبه‌هاي مختلف بررسي خواهد شد.
وي با بيان اينكه آنچه در شرايط كنوني حائز اهميت است فتنه‌هاي مختلفي است كه در آستانه برگزاري و انتخابات نهم رياست جمهوري توسط بيگانگان و مخالفان ثبات و امنيت در كشور طراحي شده است، افزود: بدين منظور لازمست همه مردم به خصوص اقوام‌ نسبت به اين مسائل آگاهي كامل داشته باشند.
وي در ادامه تصريح كرد: وعده‌هاي انتخاباتي زماني براي ثبات و امنيت ملي مفيد است كه به كمترين احساسات و عواطف و تفاوت‌هاي قومي فرهنگي و ديني با هدف جلب آراء آنها پرداخته شود.
محمدي در ادامه گفت: جمهوري اسلامي ايران تنها كشور مهم استراتژيكي است كه با 15 كشور از طريق خشكي و دريا ارتباط دارد به همين دليل طبيعي است كه برخي كشورهاي همسايه و حتي فرامنطقه‌اي در جهت ترغيب اهداف و منافع خود به تحريك مرزنشينان بپردازند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به بررسي اين موضوع در كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: حادثه خوزستان در كميسيون از جنبه‌هاي مختلف بررسي خواهد شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21219

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نقش كمپاني نفتي شل در حادثه خوزستان بررسي خواهد شد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016