دوشنبه 29 فروردین 1384

زندانبانى شيراز به بخش خصوصى سپرده مى شود، ايران

گروه شهرستانها - مسؤولان سازمان زندانهاى كشور با واگذارى امور مربوط به اداره زندان عادل آباد شيراز توسط بخش خصوصى موافقت كردند .
مظفر الوندى مديركل روابط عمومى سازمان زندانهاى كشور به خبرگزارى فارس گفت: زندان عادل آباد شيراز به مدت يك سال در اختيار بخش خصوصى قرار گرفت تا در صورت موفقيت خصوصى سازى زندانبانى تمامى زندانهاى كشور به بخش خصوصى واگذار شود .
وى با اشاره با مغاير نبودن اين اقدام با قوانين كشور گفت: طرح واگذارى زندان به بخش خصوصى از سال گذشته مورد مطالعه قرار گرفت و از ابتداى سال جارى و از طريق واگذارى زندان عادل آباد شيراز به بخش خصوصى اجرايى شد . اين اقدام كه در واقع واگذارى خدمات زندانبانى به بخش خصوصى است بر اساس قوانين موجود كشور است .
وى افزود: هم اكنون ۹۰ درصد از وظايف جارى زندان عادل آباد شيراز به مدت يك سال به بخش خصوصى واگذار شد و در صورت موفقيت اين طرح واگذارى ارائه خدمات زندانبانى در سراسر كشور به بخش خصوصى آغاز خواهد شد . الوندى با اشاره به اينكه در حال حاضر بخشهاى رايانه اى و اجراى احكام زندان عادل آباد در اختيار بخش دولتى است اظهار داشت در طرح واگذارى زندانها قسمتهايى كه با حقوق زندانى مرتبط است در اختيار بخش دولتى باقى خواهد ماند و وظايف غيرحاكميتى به بخش خصوصى واگذار مى شود .
مدير كل روابط عمومى سازمان زندانها با اشاره به وجود مسافر و كارهاى ارزيابى در درون زندان گفت با توجه به قرارداد منعقد شده با بخش خصوصى تدابيرى براى ارزيابى خدمات در نظر گرفته شده است. در اين طرح نگهبانى در داخل بندها بر عهده بخش خصوصى و در پوسته بيرونى بر عهده يگان انتظامى سازمان زندانها خواهند بود . نيروهاى جذب شده در بخش مراقبت از طريق گزينش هاى خاصى جذب و به كارگيرى شده اند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين حال يك مقام آگاه در زندانهاى استان فارس نيز با تأييد خبر واگذارى خدمات زندانبانى به بخش خصوصى گفت: اين طرح نهايى شده و اجراى آن به زودى آغاز خواهد شد .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21227

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'زندانبانى شيراز به بخش خصوصى سپرده مى شود، ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016