پنجشنبه 22 اردیبهشت 1384

مرضيه مرتاضى لنگرودى در باره آخرين وضعيت پرونده نيروهاى ملى ـ مذهبى توضيح داد، ايران

گروه سياسى: مرضيه مرتاضى لنگرودى ابراز داشت: عليرغم اين كه گفته شده حكم سه تن از زندانيان ملى - مذهبى به آنها ابلاغ شده، رئيس دادگاه تجديدنظر مى گويد حكم دادگاه در پرونده ملى - مذهبى ها نمى تواند تك تك ابلاغ شود و پرونده به گونه اى است كه احكام ۱۵ متهم بايد با هم ابلاغ شود.
وى در حاشيه برگزارى نمايشگاه مطبوعات به ايسنا گفت: رئيس دادگاه تجديدنظر به ما گفته كه شرايط فعلى به گونه اى نيست كه بتوانند حكم متهمان اين پرونده را در دادگاه تجديدنظر به آنها ابلاغ كنند.
لنگرودى توضيح داد: محاكمه ملى - مذهبى ها در دو شكل انجام گرفت كه پانزده نفر از آنها در ۲۱ اسفند سال ۷۹ دستگير شدند و بيش از يك سال در زندان بودند و پس از آن محاكمه شدند؛ بقيه اعضا نيز بى صدا محاكمه شدند، يكى از آنها خود من بودم كه يك سال حبس گرفتم و به علت زن بودنم به سه سال حبس تعليقى تبديل شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وى ابراز داشت: درباره تقى رحمانى، رضا عليجانى و هدى صابر كه در تيرماه سال ۸۲ به اتهام مشاركت در تحريك دانشجويان بازداشت شدند و بدون محاكمه به زندان افتادند، احكام شعبه ۳۶ نشان داده و گفته شده كه دوران محكوميت را طى مى كنند اما رئيس دادگاه تجديدنظر، منكر اين مى شود كه احكام را داده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22447

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مرضيه مرتاضى لنگرودى در باره آخرين وضعيت پرونده نيروهاى ملى ـ مذهبى توضيح داد، ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016