یکشنبه 1 خرداد 1384

شكايت كوچك زاده از "شرق": خبرهایتان ساخته ذهن دروغ پردازتان است، مرا با شخص دیگری اشتباه گرفته اید، انتخاب

مهدى كوچك زاده نماينده تهران با ارسال جوابيه اى كه رونوشت آن را براى دادستان عمومى و انقلاب تهران ارسال كرده است، درخصوص انتشار يك گزارش در روزنامه شرق و حوادث پس از آن مطالبى را بيان كرده است.
متن كامل اين جوابيه در زير آمده است:

بسمه تعالى
مدير مسئول محترم روزنامه شرق
احتراماً در رابطه با اخبار كذب و عارى از حقيقت آن جريده عليه اينجانب و جوسازى هاى كاذب كه همگان از انگيزه و اغراض پشت پرده آن باخبرند، مراتب ذيل در اجراى ماده ۲۳ قانون مطبوعات به منظور تنوير افكار عمومى ارسال مى گردد.
در روزنامه شرق صفحه ۷ مورخ ۲۶/۲/۸۴ مطلب كذبى بدين مضمون كه اينجانب به سمت آقاى نصيرى در حين نطق پيش از دستور به نشانه اعتراض حركت كرده ام به چاپ رسيده، به اطلاع مى رساند اساساً اين خبر ساخته و پرداخته ذهن شكاك و دروغ پرداز خبرنگار روزنامه شرق بوده و اينجانب اساساً هيچ گونه حركتى از جايگاهم در زمان نطق مشاراليه نداشته ام و چون احساس كردم ممكن است خبرنگار شما مرا با فرد ديگرى اشتباه گرفته باشد، موضوع را با نمايندگان ديگر از جمله آقايان دكتر افروغ و سعيد ابوطالب كه در همان متن به ايشان نيز نسبت كذبى داده ايد در ميان گذاشتم و متوجه شدم كه هيچ يك از نمايندگان حركت يا اعتراضى نداشته اند. بنابراين دروغ پردازى اين خبرنگار يا ناشى از دستورالعملى است كه مسئولين روزنامه به منظور تضعيف نمايندگان مجلس هفتم به آنها داده اند يا ناشى از سوءنيت خاص و شخصى ايشان است كه در هر صورت قابل پيگيرى است. پس از اين ماجراى ساختگى در شماره روز بعد شرق (۴۷۷) تحت عنوان توضيح، مجدداً مطلبى را درج نموديد كه نه تنها تكذيب خبر كذب قبلى نبود بلكه تاييد مجدد آن را دربرداشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پس از اين ماجراهاى ساختگى اخبار متعدد ديگرى مملو از اكاذيب و تحريفات به اينجانب نسبت داده شد كه ناشى از سوءنيت آن جريده و خبرنگار مربوط است.
در پايان شايان ذكر است با توجه به اينكه اينجانب اطمينان دارم شهروندان مومن و متعهد با اينگونه جوسازى ها و سناريوهاى تبليغاتى كاذب توسط برخى جرايد بيگانه نيستند، از طريق مراجع قانونى طرح شكايت مى نمايد تا مسئولين آن جريده مجبور باشند دلايل تهمت ها و اخبار كذبى كه به اينجانب نسبت داده اند و از مصاديق جرايم مذكور در مواد ۶۹۷ و ۶۹۸ قانون مجازات اسلامى است را ارائه نمايند تا افكار عمومى در رابطه با عملكرد مذكور قضاوت نمايند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23026

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شكايت كوچك زاده از "شرق": خبرهایتان ساخته ذهن دروغ پردازتان است، مرا با شخص دیگری اشتباه گرفته اید، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016