سه شنبه 11 مرداد 1384

دادسراي عمومي و انقلاب تهران ترور قاضي حسن مقدس را محكوم كرد، فارس

دادسراي عمومي و انقلاب تهران با انتشار پيامي ترور قاضي حسن مقدس را محكوم كرد و شهادت وي را به خانواده اين شهيد تسليت گفت.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي دادسراي عمومي و انقلاب تهران متن پيام تسليت به اين شرح است:
به نام خداي شهيدان، به ياد سالار شهيدان و با درود بر همه شهداي انقلاب اسلامي كه با نثار خون خود نهال مقدس جمهوري اسلامي ايران را آبياري كردند. باز هم استكبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل و آنها كه داعيه مبارزه با تروريسم را دارند دستشان به خون عزيز ديگري آغشته شد،تا در پشت نقاب به ظاهر دموكراسي خواه، طينت پست و كريه‌شان را در مواجهه با اسلام و ايران عزيز نشان دهند.
بار ديگر دستي آلوده به نفاق و كفر، يكي از فرزندان صادق و خدوم انقلاب را به خاك و خون كشيد و چهره پليد دشمنان قسم خورده ميهن اسلامي را آشكار نمود. قاضي شجاع و متعهد حاج‌ حسن مقدس معاون محترم دادستان عمومي و انقلاب تهران به هنگام خروج از محل كار خود عصر امروز سه‌شنبه مورخ 11/5/84 در يك اقدام تروريستي كوركورانه هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسيد. روح ملكوتي وي به اعلي عليين پيوست و خون وي بر زمين جاري شد.
همكاران صديق اين شهيد بزرگوار پرچم مبارزه با فساد و نفاق و تبهكاري را بر دوش كشيده و راه اين شهيد عالي مقام را در اجراي عدالت و احقاق حق و پياده نمودن احكام الهي ادامه خواهند داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دادسراي عمومي و انقلاب تهران شهادت مظلومانه قاضي شجاع و متعهد حاج ‌حسن مقدس را به پيشگاه امام زمان (عج)، محضر مقام معظم رهبري و رياست محترم قوه قضاييه و همچنين به همسر فداكار و فرزندان معصوم وي تبريك و تسليت عرض مي‌نمايد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادسراي عمومي و انقلاب تهران ترور قاضي حسن مقدس را محكوم كرد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016