یکشنبه 16 مرداد 1384

انفجار ساختمان سايه ريشه در گروهك‌‏هاي ضد انقلابي ندارد، ايلنا

وزير كشور در جمع خبرنگاران، گفت: در دو هفته اخير به خاطر پاره‌‏اي از مسائل، ناآرامي‌‏هايي در غرب كشور داشتيم كه اين مسائل با خشونت در برخي شهرها همراه بود.
به گزارش خبرنگار ايلنا، عبدالواحد موسوي لاري، وزير كشور، در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر شهرهاي مهاباد و سنندج هيچ مشكلي ندارند و در وزارت كشور، دبيرخانه شوراي امنيت كشور و شوراي عالي امنيت، جلساتي برقرار شده و افرادي از طرف استانداري مسوول پيگيري اين مسئله هستند.
وي، با تاكيد بر اطلاع‌‏رساني صحيح در خصوص اين حوادث، گفت: بسياري از مردم از موقعيت فردي كه در درگيري با نيروي انتظامي در غرب كشور كشته شده، اطلاع‌‏ ندارند؛ در حالي كه او فرد متهمي بود كه تخلفات اخلاقي بسياري داشته و تحت تعقيب بوده است.
وي، در خصوص تخلفات صورت گرفته در دوره انتخابات، گفت: رسيدگي به اين پرونده در قوه قضائيه همچنان ادامه دارد؛ اما بايد از قوه قضائيه بخواهيم كه با سرعت بيشتري به اين پرونده رسيدگي كرده و نتيجه را اعلام كند.
وي، در پاسخ به اين سوال كه بعد از دوران وزارت شما، پرونده تخلفات انتخاباتي دنبال مي‌‏شود يا خير، گفت: اين پرونده بايد روند خود را دنبال كند و نتيجه آن به اطلاع مردم برسد و رسانه‌‏ها بايد آن را تا رسيدن به نتيجه، دنبال كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي، در خصوص حوادث اخير از جمله انفجار در ساختمان سايه و ترور رييس مجتمع قضايي ارشاد، گفت: از بحث ترورو كم و كيف آن اطلاع كاملي ندارم؛ اما در خصوص انفجار اخير بايد اعلام كنم كه اين حادثه ريشه در گروهك‌‏هاي ضد انقلابي ندارد و بررسي و شناسايي عوامل آن توسط وزارت اطلاعات در حال انجام است كه اين انفجارها در راستاي ايجاد ناامني در دوران انتخابات، است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انفجار ساختمان سايه ريشه در گروهك‌‏هاي ضد انقلابي ندارد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016