چهارشنبه 2 شهریور 1384

دري نجف آبادي: شهيد لاجوردي مبارزه مثال زدني با منافقان داشت، فارس

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، قربانعلي دري نجف آبادي شب گذشته در حاشيه مراسم بزرگداشت هفتمين سالگرد شهادت شهيد لاجوردي در جمع خبرنگاران در خصوص وظايف ضابطين قضايي با بيان اين مطلب افزود:عمدتاً نيروي انتظامي و بسيج و بخشي از اطلاعات و سپاه در رديف ضابطين عام قرار مي‌گيرند.

وي در خصوص ضابطين خاص نيز گفت: اين ضابطين طبق مقررات خاص در خصوص بخش هايي خاص از جمله جنگل‌ها و مراتع، محيط زيست و ساير، عنوان ضابطين خاص پيدا مي‌كنند حال آن كه ضابطين عام در رابطه با هر جرم مشهودي اين عنوان را پيدا كرده اند.

دادستان كل كشور، همچنين در خصوص آخرين پيگيري‌ها درباره تخلفات انتخاباتي اظهار داشت:پرنده‌هاي مختلفي در اين باره تشكيل شده است و دستگاهها مسئولند به موارد رسيدگي كنند، ما هم مواردي را كه لازم شده به دستگاههاي مسئول مستقيما موضوعاتي را ارجاع داده ايم.

خبرنگاري ارزيابي دري نجف آبادي را در خصوص وزير پيشنهادي دادگستري خواستار شد، كه وي از هر گونه اظهارنظر در اين باره خودداري كرد.

دادستان كل كشور، در خصوص روند كار ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي نيز با تاكيد بر لزوم مبارزه كلان با فرار سرمايه‌ها از كشور و تلاش براي جذب سرمايه هاي خارجي تصريح كرد: برنامه ريزي و حمايت از سرمايه گذاري و برقراري امنيت براي سرمايه گذاران، كار شدني است و بايد در اين جهت تلاش كنيم.

دري نجف آبادي از دولت و محلس نيز خواست از هيچ تلاشي براي جذب سرمايه ها فروگذار نكنند.

عضو شوراي بورس و دادستاني كل كشور، همچنين خاطرنشان كرد: ما با قدرت از بورس حمايت مي‌كنيم و از اين كه بورس كشور دچار تزلزل شود، نگرانيم.
دري نجف آبادي، با بيان اين كه بايد تلاش كرد تا سرمايه‌هاي ايراني‌ها و غير ايراني‌ها و مسلمانان و غيرمسلمانان خارج از كشور جذب كشور شوند، گفت: كشور نياز به سرمايه گذاري و رشد توليد ناخالص ملي دارد.

به گفته دادستاني كل، تحقق برخي اهداف سند چشم انداز بيست ساله و رسيدن به رشد 2/8 طبق برنامه چهارم توسعه،سرمايه گذاري بيشتر در كشور است.

دري نجف آبادي، يكي از راههاي اصلي براي مقابله با سوء استفاده از سرمايه‌ها را خصوصي سازي بيشتر ياد كرد و گفت: بايد به مردم بها دهيم تا در فعاليت هاي سالم اقتصادي وارد شوند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ابراز اميدواري كرد: كارهايي كه مجمع تشخيص در خصوص اصل 44 قانون اساسي انجام داده است سرلوحه كار دولت و مجلس قرار گيرد تا شاهد تحول چشمگير در اقتصاد كشور باشيم.

دري نجف آبادي خاطرنشان كرد: اگر اقتصاد كشور خوب رشد كند زمينه تحقق عدالت همراه و آميخته با رشد فراهم خواهد شد.

دادستان كل كشور، همچنين در اين گفتگو در خصوص شخصيت شهيد لاجوردي، گفت: اين شهيد مظلوم، قبل از انقلاب در مقابله با طاغوت فداكاريهاي قابل تقديري انجام داد و در دوران انقلاب و بعد از انقلاب، مبارزه مثال زدني با منافقان داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دري نجف آبادي: شهيد لاجوردي مبارزه مثال زدني با منافقان داشت، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016