یکشنبه 13 شهریور 1384

دستگيري سردبير يك روزنامه محلي گيلان به جرم جاسوسي، کيهان

رشت - خبرنگار كيهان - سردبير يكي از روزنامه هاي محلي اصلاح طلب گيلان به جرم جاسوسي براي بيگانگان دستگير شد.

حجت الاسلام ميرحسيني اشكوري امام جمعه شهرستان رضوانشهر با اعلام اين خبر افزود: امروز بعضي از مطبوعات در كشور به پايگاه دشمن تبديل شده است كه برخي از اين نشريات معاند در گيلان نيز شعبه هايي دارند. وي گفت: تا جايي كه يكي از روزنامه هاي محلي كه سردبير آن اخيراً به جرم جاسوسي براي بيگانگان دستگير و محكوم شده است، در اين مورد گوي سبقت را از ديگران ربوده است.
وي متذكر شد: از قرار معلوم اين روزنامه از دستگاه هاي دولتي ارتزاق و از حمايت مسئولان عالي رتبه استان نيز برخوردار است و همچنان با ترفندها و شگردهاي خاص يا مطرح كردن ورشكستگان سياسي به ضديت خود ادامه مي دهد.
امام جمعه موقت رشت اضافه كرد: روزنامه مذكور در انتخابات مجلس ششم نيز با تمام قدرت از نمايندگان رد صلاحيت شده و متحصنين و نيز تحريم انتخابات حمايت كرد و بعد از انتخابات و پيروزي اصولگرايان آن را غيرقانوني و فرمايشي خواند.
حجت الاسلام اشكوري يادآور شد: روزنامه مذكور يكي از فعال ترين پايگاه هاي نمايندگان رد صلاحيت شده و مخالفان نظام محسوب مي شد كه در مخالفت با شوراي نگهبان و نيروهاي ارزشي و اصولگرا و حتي اركان نظام هم از هيچ گونه حركتي فروگذار نمي كرد. وي افزود: اين روزنامه در انتخابات اخير نيز در مقابل تفكر و انديشه اصولگرايي قرار گرفت و با استفاده از جملات مبهم و مغرضانه در تضعيف و تخريب كانديداهاي اصولگرا گام برداشت و در واقع افكار عمومي را عليه آنان هدايت مي كرد.
امام جمعه رضوانشهر در ادامه با بيان حمايت اين روزنامه از يكي از بدترين كانديداهاي جريان دوم خردادي- كه در تبليغات انتخاباتي خود مخالفتش را با جمهوري اسلامي ايران، قانون اساسي و ولايت فقيه به صراحت اعلام كرده بود- گفت: اين روزنامه پيروزي اصولگرايان را پيروزي خشونت و تحجر عنوان كرده بود. خشك مغزي، همچنين فاجعه بزرگ افراطي گري و حكومت فاشيستي خوانده و در تخريب رئيس جمهور نوشت: كساني كه در ميادين شلاق مي زدند مي خواهند رئيس جمهور شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خطاب به بعضي نشريات اصلاح طلب استان گفت: بنده طرفدار آزادي مطبوعات هستم اما مشكل اين است كه بعضي ها آزاد نيستند بلكه خواسته يا ناخواسته بلندگوي مخالفين نظام شده و سوار موجي شده اند كه سرانجام جز نابودي و هلاكت نخواهد داشت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دستگيري سردبير يك روزنامه محلي گيلان به جرم جاسوسي، کيهان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016