دوشنبه 14 شهریور 1384

تعدادي از كاميون‌داران در اعتراض به تغيير قيمت كاميون‌هاي شركت ايران خودروديزل، در برابر اين شركت واقع در خيابان آزادي تجمع كردند، ايسنا

به گزارش خبرنگار خودرو ايسنا؛ بيش از 50 كاميون‌دار در برابر دفتر شركت ايران خودروديزل در خيابان آزادي تجمع كردند.

يكي از اين كاميون‌داران به خبرنگار ايسنا گفت: شركت ايران خودرو دو روز پيش قيمت كاميون‌هاي مدل چيني را 51 ميليون و 800 هزار تومان اعلا م كرده بود، اما امروز قيمت اين خودرو به 56 ميليون و 800 هزار تومان رسيده است.

وي معتقد بود: بسياري از كاميون‌داران، كاميون‌هايي را كه از شركت سايپاديزل خريداري كرده بودند، پس داده و امروز براي خريد به ايران خودروديزل آمدند، اما شركت ايران خودروديزل فقط براي جذب مشتريان سايپاديزل قيمت خود را تغيير داده بود، درحالي كه كاميون‌هاي چيني توليد سايپاديزل كه مدل نيسان است، بسيار ارزان‌تر از كاميون‌هاي فعلي ايران خودرو ديزل است.

يكي ديگر از كاميون‌داران به خبرنگار ايسنا گفت: با توجه به آگهي ايران خودرو ديزل، تمام زندگي خود را فروختم تا يك كاميون بخرم، اما ايران خودروديزل به وعده خود عمل نكرد.

وي ادعا كرد: اين شركت 20 تا 30 كاميون را به يك دلال مي‌فروشد، اما حاضر نيست آن ها را به مشتريان و كاميون‌داران بفروشد.

او تصريح كرد: دو روز پيش ايران خودرو ديزل ميزان پيش پرداخت را شش ميليون تومان اعلام كرده بود، حا ل آن كه امروز اين قيمت به 9 ميليون تومان رسيده است. زمان بازپرداخت قسط خودرو نيز از هفت سال به پنج سال كاهش يافته و ميزان سود از 16 به 21 درصد رسيده است.

اين كاميون‌دار از مسوولان درخواست كرد كه به اين موضوع رسيدگي كنند.

در اين رابطه يكي ديگر از كاميون‌داران گفت: كاميون‌هاي چيني در كشور چين 15 ميليون تومان قيمت دارد. حتي ما حاضريم با دادن 100 درصد عوارض خودمان اين كاميون‌ها را از چين به ايران وارد كنيم.

اين تعداد از كاميون‌داران همچنين با جمع كردن يك استشهاد نامه و جمع‌آوري امضا خواستار رسيدگي به مشكلاتشان شده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين حال مسوولان ايران خودرو ديزل در ساختمان اداري واقع در خيابان آزادي حاضر به دادن هيچ توضيحي به خبرنگار ايسنا نشدند و از ورود خبرنگار ايسنا به داخل ساختمان ممانعت شد.

تلاش خبرنگار ايسنا جهت دريافت پاسخ مسوولان شركت ايران خودرو ديزل ادامه دارد.

Copyright: gooya.com 2016