پنجشنبه 17 شهریور 1384

پيشنهادهاي جبهه اصول‌گرايان اصلاح‌طلب ايران اسلامي به دولت، ايسنا

جبهه اصول‌گرايان اصلاح‌طلب ايران اسلامي با صدور بيانيه‌اي ضمن اعلام حمايت مجدد از دولت پيشنهادهاي خود را تقديم كرده است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا متن اين پيشنهادها به اين شرح است:

1- تشكيل دبيرخانه نقد عملكرد دولت. از اين جهت اهميت فراوان دارد كه دولت بزرگوار خود پرچمدار نهادينه شدن فرهنگ صحيح نقد‌پذيري منصفانه مي‌گردد؛ ضمن اينكه تذكرات سازنده و اصولي و مشفقانه را مورد توجه قرار مي‌دهد.

2- تاسيس مركز مشاوره به دولت. تا تمام نخبگان و ملت غيور در هر شغل و صنفي كه هستند بتوانند راهكارهاي خود را ارسال نمايند تا مورد بررسي و در صورت لزوم مورد عنايت قرار گيرد.

3- تاسيس مركز پيگيري مطالبات مردمي. در كنار مركز ارتباطات مردمي و پيگيري درخواست‌هاي مردمي، ضرورت تاسيس مركز پيگيري مطالبات مردمي بسيار احساس مي‌شود تا در آن مركز با سياست‌هاي دولت محترم و تحت نظارت آن‌جناب به برنامه‌هاي اعلام شده و شعارهاي گفته شده و متعاقبا مطالبات مردم و ملت را مورد بررسي و تحقيق و نظرسنجي و اولويت‌شناسي و پيگيري واقعي و عملي قرار گيرد.

4- بركناري همه مديراني كه از روي صرف شعار شايسته‌سالاري به قدرت رسيده‌اند، لكن نه تنها مدير نبوده و اهل تدبير نيز نمي‌باشند بلكه مانع اصلي تحقق عدالت و شايسته‌سالاري مي‌باشند و اين از حقوق اصلي هر دولت و از مطالبات به حق و خواسته قلبي ملت شريف ايران مي‌باشد. البته آن دسته از مديراني كه شايستگي خدمت دارند نيز متعاقبا بايد مورد حمايت قرار گيرند، لكن بدون هيچ اغماضي بايد ادارات و ساختار مديريتي كشور را اصلاح و پاكسازي ارزشي و انقلابي شايسته انجام داد.

5- احياي مباني ارزشي به تاراج فته و اصلاح ساختار فرهنگي كشور و بصيرت دادن مردم با معاني و مفاهيم واقعي كلمات: آزادي - شايسته‌سالاري - توسعه - امنيت - اصلح‌طلبي - نشاط و شادابي - آزادي بيان - تحمل مخالف - و غيره

6- دوري جستن از رفتارها و گزينش‌ها و انتصابات صرف تك حزبي يعني همان دردي كه در دولت‌هاي گذشته استخواني را درگلوي خادمان خدمت و خاري را در چشمان عاشقان به نظام قرار داده است و مجبور به سكوت مي‌شده‌اند.

7- شناسايي نيروهاي مدير جوان، شجاع و جسور و انقلابي گمنام و خارج از قدرت در سراسر كشور و استفاده شايسته از توانمندي‌هاي جوانان دراداره امور كشور.

جواناني كه همواره مورد سوءاستفاده تبليغاتي قرار گرفته و كمترعنايتي نيز به آنان نشده است. بيان داشته باشيم كه اول انقلاب وزير و نماينده مجلس واستاندار و معاون وزير و مدير كل و غيره جوان و زير 30 سال سن فراوان داشته‌ايم و امروز چرا نبايد داشته باشيم؟ با علم به اينكه اين جوانان درانقلاب اسلامي رشد نموده‌اند و پرورش يافته‌اند و آن جوانان در زمان طاغوت. پس قدر مسلم بهتر و بيشتراز گذشته داراي مديران جوان هستيم لكن گمنام مانده‌اند كه خطر بي‌توجهي به آنان احساس مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

8- توجه به وضعيت اقتصادي و دوري از هرگونه تنش‌هاي سياسي . يعني همان روش اخلاقي و اصولي كه در شهرداري تهران بدون هرگونه دغل‌بازي و سياسي كاري و جنگ ودعوا خدمت شايسته و نماياني را انجام داده‌ايد، امروز درابعاد وسيع‌تر و بزرگتر يعني سطح كشور را ملت عزيز از جنابعالي و دولت انقلابي حضرتعالي توقع دارند.

ان‌شاءالله در تمام برنامه‌هاي دولت موفق و سربلند باشيد و قطعا اين جبهه خالصانه و مخلصانه در حمايت همه جانبه از دولت انقلابي آمادگي كامل داشته و خواهد داشت و تا پاي جان براي سربلندي اين كشور عزيز و حفظ آرمانهاي مقدس انقلاب ايستاده است.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيشنهادهاي جبهه اصول‌گرايان اصلاح‌طلب ايران اسلامي به دولت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016