یکشنبه 20 شهریور 1384

هاشمي رفسنجاني با لباس مبدل در جنگل گلستان، جمهوري اسلامي

مطلب زير در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوري اسلامي منتشر شده است:

در پاسخ به پرخاش هاي بي محتواي يك نشريه به حمايت هاي يك روزنامه از آيت الله هاشمي رفسنجاني , يك شهروند گلستاني مطلبي مفصل نوشته و براي همان نشريه ارسال كرده است كه بخش پاياني آن , جهت اطلاع خوانندگان گرامي درج مي شود :

من معلمي ساده در يكي از روستاهاي دورافتاده مينودشت هستم و درطول عمرم دوبار هاشمي را از نزديك ديدم و هر دو بار به خويش باليدم كه در كشور ايران زندگي مي كنم كه چنين مسئوليني دارد , بار اول در منطقه عملياتي كربلاي 1 در مهران بود كه ناگهان او را با لباس ارتشي در جمع بسيجيان ديدم . نمي شناختمش و با معرفي فرمانده مان , فهميدم كه عالي ترين فرمانده جنگ در خط مقدم است .
بار دوم همين چند روز پيش بود كه با خانواده براي تفريح به جنگل گلستان رفته بودم . آنجا ديدم كه مردي با لباس رسمي سفيد از بستر رودخانه بالا مي رود و به جاده اي كه تخريب شده نگاه مي كند. حس كنجكاوي مرا به آن سمت كشاند و با تعجب ديدم هاشمي رفسنجاني , اين بار نيز با لباس مبدل بدون اطلاع مسئولان محلي و به صورت ناشناس با طي كردن راه هاي سنگلاخي جنگل گلستان و از مناطق سيل زده بازديد مي كند و از همراهانش شنيدم كه مسير را زميني از مشهد به تهران مي رود. وقتي او را ديدم , به ياد مطلب نشريه ... افتادم و بر خويش فرض دانستم كه اين مطلب را بنويسم .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

درست در ايامي كه اين نشريه ارزشي به بهانه حمايت از هاشمي رفسنجاني , روزنامه ... را به چالش مي كشد , او در مناطق سيل زده آن هم به صورت ناشناس به سر مي برد.
اميدوارم با توضيح اين مطلب كه شايد ايشان هم راضي نباشند , به عنوان يك معلم , دين خود را به انقلاب و مردان انقلابي ادا كرده باشم .
جواد عظيمي ـ گاليكش

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشمي رفسنجاني با لباس مبدل در جنگل گلستان، جمهوري اسلامي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016